اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس خبر داد

تشرف 216 هیئت مذهبی به حرم رضوی در اربعین حسینی

خبرگزاری فارس: معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از تشرف 216 هیئت مذهبی به حرم مطهر رضوی در اربعین حسینی خبر داد.

تشرف 216 هیئت مذهبی به حرم رضوی در اربعین حسینی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمود ممتاز اظهار داشت: حرم مطهر رضوی در روز اربعین حسینی، مملو از عزاداران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) بود که از اقصی ‌نقاط کشور خود را به این صحن و سرا رسانده‌اند تا در عزای جد بزرگوار حضرت رضا(ع) به سوگ بنشینند.
ممتاز افزود: امسال 10 هزار نفر از خدمه و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در این ایام، مشغول خدمت‌رسانی به زائرین حضرت رضا(ع) بودند.
ممتاز ادامه داد: با توجه به برودت هوا، خیل عظیم عزاداران حسینی برای عرض تسلیت به ساحت امام هشتم(ع) در حرم مطهر حضور یافتند که با راهنمایی خادمان و تلاش خدمت‌گزاران آستان قدس رضوی مراسم سوگواری در کمال نظم و آرامش برگزار شد.
معاون اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: تشرف هیئت‌های مذهبی از چند سال گذشته با نظمی خاص و در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی انجام می‌شود و هم‌زمان با اجرای مراسم سوگواری دسته‌های عزاداری، زائران نیز می‌توانند در فضاهای دیگر حرم مطهر به زیارت و عبادت بپردازند.
ممتاز با تقدیر از همکاری هیئت‌های مذهبی در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور آنان در جوار مضجع شریف رضوی تاکید کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی با همکاری خادمان آستان قدس رضوی زمینه بهره‌مندی بهتر از برکات ایام سوگواری را فراهم سازند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول