اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

حضور همزمان 145 هیئت مذهبی در مراسم دهه صفر در برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از حضور همزمان 145 هیئت مذهبی در مراسم دهه صفر در برازجان خبر داد.

حضور همزمان 145 هیئت مذهبی در مراسم دهه صفر در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در نشست با هیئت‌های مذهبی و امام جمعه برازجان اظهار داشت: مراسمات دهه پایانی صفر با مشارکت پرشور مردم و با فعالیت چشمگیر هیئت‌های مذهبی در حال برگزاری است و اوج این مراسمات در روز اربعین برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: به مناسبت اربعین حسینی و دهه آخر صفر، مراسم سوگواری و عزاداری حسینی در مساجد و حسینیه‌های دشتستان با حضور مردم سوگوار به صورت دسته‌جات سینه‌زنی و زنجیرزنی برگزار شد.

محمودی‌نیا از حضور همزمان 145 هیئت مذهبی در مراسم دهه صفر در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: در دشتستان قریب به 145 هیئت مذهبی فعال هستند که با برنامه‌ریزی اداره تبلیغات در مراسم دهه آخر صفر شاهد اجتماع هیئت‌ها و برگزاری مراسم واحد در شهرستان هستیم.

وی به اهمیت طرح تجمع هیئات مذهبی اشاره کرد و گفت: تجمع هیئات مذهبی و عزاداری بصورت شهرستانی و یکپارچه بدون استفاده از هرگونه آلات و تمثال منتسب به ائمه معصوم(ع) مدت‌ها در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی دشتستان قرار داشت که به همت ستاد و شورای هیئات مذهبی دشتستان به نحو احسن برگزار شد و نقطه آغازی در اتحاد و همبستگی بیشتر هیئات مذهبی در عزاداری اربعین حسینی است.

این مسئول اذعان داشت: به همت اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در حاشیه تجمع هیئات مذهبی دشتستان، دو ایستگاه صلواتی برپا و تعداد 4000 پیشانی‌بند منقش به نام مبارک امام حسین(ع) و ابوالفضل‌العباس(ع) بین مردم عزادار توزیع شد

امام جمعه برازجان نیز از طرح تجمع عزاداران حسینی هیئات مذهبی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در اربعین حسینی قدردانی و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به تجمع هیئات مذهبی و عزاداری بصورت یکپارچه و شهرستانی، طرح تجمع را از طرح‌های موفق و تاثیرگذار اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برشمرد و از رئیس و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی تشکر و قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول