اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

راه‌اندازی مرکز علمی ـ کاربردی هلال احمر زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز علمی ـ کاربردی استان زنجان از بهمن ماه سال‌ جاری با پذیرش 160 دانشجو فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.

راه‌اندازی مرکز علمی ـ کاربردی هلال احمر زنجان
حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فاز نخست درمانگاه عمومی و تخصصی استان زنجان در هفته گذشته در زنجان افتتاح شد.
وی با بیان اینکه این درمانگاه در یک هزار و 350 متر مربع راه‌اندازی شده است، یادآور شد: در فاز نخست 675 متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از راه‌اندازی 675 متر مربع در فاز دوم این مجموعه در آینده خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح فاز دوم این درمانگاه اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه برای تکمیل این درمانگاه 170 میلیون تومان لازم است، افزود: در صورت اختصاص این اعتبار عملیات اجرایی فاز دوم این مجموعه آغاز می‌شود.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش در راستای تسکین آلام بشری از اهداف جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود، یادآور شد: تامین احترام انسان‌ها، برقراری دوستی و تفاهم متقابل، صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از دیگر اهداف جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به نوسازی ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر تا پایان سال 91 بیان داشت: در استان زنجان نیز 90 درصد ناوگان نوسازی شده است.
وی از ایجاد شعب در همه شهرستان‌های دارای فرمانداری خبر داد و گفت: در استان زنجان تنها در شهرستان ایجرود شعبه‌ای از جمعیت هلال احمر مستقر نشده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این شعبه نیز راه‌اندازی می‌شود.
عزیزی از اختصاص 3 میلیارد ریال برای تجهیز جمعیت هلال احمر زنجان خبر داد و تصریح کرد: 36 خودرو در بخش‌های مختلف نیز به استان زنجان اختصاص یافته است.
وی راه‌اندازی پایگاه‌های آموزشی در استان‌ها را از  برنامه‌های جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: مرکز علمی ـ کاربردی استان زنجان از بهمن ماه سال‌جاری با پذیرش 160 دانشجو فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه در طی دو سال گذشته 8 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف برای استان زنجان هزینه شده است، یادآور شد: مرکز تخصصی درمانی این استان به 250 هزار نفر خدمت ارائه می‌کند.
وی تصریح کرد: تا پایان سال آینده 800 میلیون تومان برای تجهیز و خرید امکانات مورد نیاز به این استان اختصاص می‌یابد.
عزیزی با بیان اینکه در طول سال 150 هزار نفر در استان زنجان آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند، افزود: با افتتاح مرکز تخصصی درمانی این استان این میزان به آموزش 250 هزار نفر در سال افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول