اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

هلال احمر در رکاب رهبری برنامه‌های خود را اجرا می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: جمعیت هلال احمر زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی و در رکاب مقام معظم رهبری برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

هلال احمر در رکاب رهبری برنامه‌های خود را اجرا می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ظاهر رستمی ظهر امروز در همایش داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: شاخصه زیبای داوطلبی حضور رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که در این دوران رزمندگان اسلامی با نثار جان خود ارزش‌های بسیاری را برای کشور کسب کردند.
وی با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر نمادی از ایثار، شجاعت و رحمت الهی هستند، یادآور شد: جمعیت هلال احمر همواره از بطن و مردم بوده و در فعالیت‌ها و اقدامات خود از مردم بهره گرفته است.
دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در اهداف بلند مدت خود به دنبال ارائه آموزش‌های لازم به آحاد جامعه است تا با ارائه این آموزش‌ها مردم را در برابر حوادث غیر مترقبه محافظت کند. 
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف از سوی جمعیت هلال احمر بیان داشت: جمعیت هلال احمر با در نظر گرفتن آموزش برای 10 میلیون نفر در سال، به دنبال تحقق برنامه پنجم توسعه است.
رستمی تصریح کرد: همه ساله جمعیت هلال احمر با آموزش یک میلیون نفر در مراکز جمعیت هلال احمر به ارائه آموزش‌های لازم می‌پردازد.
وی  با بیان اینکه فعال کردن مرکز آموزش‌های فنی بین‌المللی از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود، یادآور شد: جمعیت هلال احمر با اقدامات عام‌المنفعه فعالیت‌های بشردوستانه را در کشور و جهان انجام می‌دهد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تا پایان سال 91 جمعیت هلال احمر در زمینه امداد رسانی در فهرست پنج کشور جهان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از نظر تجهیزات و امکانات با برخی کشورهای جهان فاصله داریم که ضروری است در این راستا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته جمعیت هلال احمر در زمینه تجهیزات حرفی برای گفتن نداشت، بیان داشت: در طول دو سال اخیر فعالیت‌های مطلوبی صورت گرفته است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال 91 از ناوگان فرسوده این جمعیت خداحافظی می‌شود.
رستمی از اختصاص 3 میلیارد ریال برای تجهیز جمعیت هلال احمر زنجان خبر داد و تصریح کرد: 36 خودرو در بخش‌های مختلف نیز به استان زنجان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در هر شهرستان‌ها انبار امدادی راه‌اندازی می‌شود، افزود: پایگاه‌های اقماری نیز در همه استان‌ها به ویژه استان‌های معین راه‌اندازی می‌شود.
دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر در بخش‌های آموزشی و امدادی متذکر شد: مردم باید نسبت به رخدادهای طبیعی آگاهی داشته تا در زمان وقوع این حوادث کارآمدی خود را نشان دهند.
وی از افزایش 200 برابری آموزش‌های جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: در استان زنجان در این زمینه فعالیت‌های مطلوبی صورت گرفته است.
رستمی راه‌اندازی پایگاه‌های آموزشی در استان‌ها را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: مرکز علمی و کاربردی استان زنجان از بهمن ماه سال جاری با پذیرش 160 دانشجو فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.
وی با بیان اینکه در طول سال 150 هزار نفر در استان زنجان آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند، افزود: با افتتاح مرکز تخصصی درمانی این استان این میزان به آموزش 250 هزار نفر در سال افزایش می‌یابد.
رستمی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی و در رکاب مقام معظم رهبری برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.
وی تصریح کرد: اگر برخی افراد چشم دیدن جمعیت هلال احمر را ندارند، آگاه باشند جمعیت هلال احمر با رعایت اصل بی‌غرضی و بی‌طرفی اهداف خود را در جامعه اجرا می‌کند.
دبیر کل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم جوانان ایران اسلامی از اهداف راسخ خود منحرف شوند، چرا که اعتقاد داریم زیر لوای مقام معظم رهبری کشور موفقیت‌های بیشماری کسب می‌کند.
وی بر لزوم حضور گسترده در انتخابات اردیبهشت این جمعیت تاکید کرد و بیان داشت: یک میلیون نفر در این انتخابات شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول