اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پارس‌آباد خبر داد

عضویت 6 هزار نفر در هلال احمر پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار پارس‌آباد از عضویت 6 هزار نفر در جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌‌آباد خبر داد.

عضویت 6 هزار نفر در هلال احمر پارس‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی هلال احمر اردبیل، ودود محمدی نیاری در جلسه بررسی مشکلات هلال احمر پارس‌آباد اظهار داشت: انبار امدادی هلال احمر از نیازهای جدی و اساسی تمام شهرستان‌های کشور است و پارس‌آباد تنها شهرستان استان اردبیل است که فاقد این انبار است.
وی خاطرنشان کرد: تجهیز و بهره‌برداری از انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد در دهه فجر امسال انجام می‌گیرد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تعداد اعضای جمعیت هلال احمر پارس‌آباد را حدود 6 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در زمان حاضر هلال احمر این شهرستان به دو دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل و یک دستگاه خودروی ست مجهز است.
محمدی از آغاز طرح جذب و ثبت مشخصات و اطلاعات داوطلبان در سامانه جمعیت هلال احمر برای اولین بار در کشور خبر داد و  گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان دی ماه جاری بیش از 4 هزار نفر در این شهرستان به عضویت جدید این جمعیت درآیند.
معاون فرماندار پارس‌آباد با اشاره به تعاریف، حقوق اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: جمعیت‌های ملی هلال احمر و صلیب سرخ جهان، بر اساس اصول هفت‌گانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و اهداف مشترک وظیفه دارند نسبت به بسیج و سازماندهی توان اعضا و داوطلبان برای ارائه خدمات انسان‌دوستانه و حمایت از مددجویان اقدام کنند.
وی، با بیان اینکه هم‌اکنون 154 کشور جهان عضو این نهاد بین‌المللی هستند، افزود: نیروهای امدادی هلال احمر در زمان بروز و وقوع حوادث غیرمترقبه در حداقل زمان در محل حاضر می‌شوند.
محمدی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در سه شاخه، جوانان، داوطلبان و امدادگران فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: شرکت در کارهای عام‌المنفعه، ورزشی، تفریحی، علمی، اردویی و امدادرسانی در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی و حوادث جاده‌ای از اهداف، برنامه‌ها و وظایف عمده جمعیت هلال احمر است.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول