اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

هلال احمر به توانمند‌ترین دستگاه امدادرسان تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان اردبیل به توانمند‌ترین دستگاه امداد‌رسان تبدیل شده و توانسته است جایگاه خود را در این حوزه احیا و حفظ کند.

هلال احمر به توانمند‌ترین دستگاه امدادرسان تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح جهاد محرم در اردبیل اظهار داشت: این مجموعه‌ امداد‌رسان با مجهز شدن به نیروی انسانی مجرب، تجهیزات و امکانات به روز به شایستگی خدمات متنوعی را انجام می‌دهد که مصداق روشنی از این گستردگی فعالیت‌ها را می‌توان در طرح جهادی محرم و در بخش‌های آموزشی، امدادی، فرهنگی‌ مذهبی و ورزشی مشاهده کرد.
وی با اعلام اینکه این طرح در 20 منطقه محروم استان اردبیل عملیاتی شده است گفت: هدف اصلی ما از برگزاری این طرح خودسازی معنوی و خدمت‌رسانی به محرومان جامعه است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به تلاش مسئولان نظام اسلامی در رفع محرومیت از چهره برخی از مناطق ابراز داشت: در این مسیر همت و عزم اعضای سازمان جوانان هلال احمر جدی و راسخ بوده و به یقین ایفاگر نقش مهم و تاثیرگذار است.
غیبی در ادامه سخنان خود به ضرورت توجه به فعالیت‌های عام‌المنفعه اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی می‌تواند مقدمه‌ای برای درک حقیقی مستضعفان باشد تا بتوانیم در یک اقدام موثر و کارآمد از افراد نیازمند دستگیری کنیم.
این مسئول ادامه داد: جمعیت هلال احمر به همراهی سایر دستگاه‌های امداد‌رسان و خدمات‌رسان به تحرک بخشی به فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه به صورت کیفی در تلاش است تا خدمات خود را توسعه و گسترش دهد.
وی همچنین از راه‌اندازی 18 پایگاه ثابت و سیار در گردنه‌های صعب‌ا‌لعبور و راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: هم اکنون علاوه بر این پایگاه‌ها چهار پایگاه دیگر را نیز در مسیرهای دیگر استان طراحی و پیش‌بینی کردیم که عملیات احداث برخی از آنها آغاز شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین از استقرار نیروهای هلال احمر در مسیر اردبیل ـ سرچم خبر داد و گفت: همزمان با ایام دهه فجر پایگاه امداد‌رسانی ما در مسیر مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد تا بتوانیم به هموطنان خود که دچار حوادث و سوانح می‌شوند امدادرسانی به موقع داشته باشیم.
وی ادامه داد: 60 نفر از نیروهای ما در این پایگاه‌ها با تخصص‌های مختلف فعالیت می‌کنند و ما تلاش شبانه‌روزی آنها را در مسیرهای مختلف قدر می‌نهیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول