اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

پیام اوباما به ایران نشانگر قدرت کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: پیام باراک اوباما درباره امنیت تنگه هرمز نشانگر نگرانی و اضطراب درونی آنها و توانمندی و قدرت ایران است.

پیام اوباما به ایران نشانگر قدرت کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت الاسلام محمود مشایخ امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با اشاره به اینکه این پیام از سه طریق سفیر سازمان ملل، سفیر سوئیس در تهران و از طریق جلال طالبانی برای کشورمان فرستاده شده چیزی جزء دروغگویی و نامردی نبوده، بیان داشت: تنگه هرمز مکانی مهم برای تجارت و تبادلات تجاری محسوب می‌شود و مانوری که در چند وقت اخیر در آنجا برگزار شد بر توانمندی ایران در این عرصه صحه گذاشته است.
وی ابراز داشت: با همه توطئه‌هایی که تاکنون علیه کشور صورت گرفته،‌یقین داریم که آنها شکست خواهند خورد و توان پیشروی نخواهند داشت.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وقف بر لزوم فرهنگ‌سازی در این زمینه تاکید کرد و خواستار مستندسازی و اعتباربخشی به وقفنامه‌ها با داشتن مدارک لازم شد.
مشایخ همچنین به ترور دانشمند هسته‌ای کشور احمدی‌روشن اشاره کرد و با اشاره به نامه‌ای که خانواده احمدی روشن به رهبر معظم انقلاب نوشته‌اند و در آن صبری زینب‌گونه را به جهانیان جلوه دادند، بیان داشت: هدف دشمن است که جلوی پیشرفت علم در کشور را بگیرد و نگذارد ایران الگوی دیگر کشورها شود، اما به این هدف دست نخواهد یافت.
وی به سفر رئیس جمهور به چهار کشور آمریکای لاتین نیز اشاره داشت و گفت: این کشورها به عنوان حیاط خلوت آمریکا محسوب می‌شدند، اما امروز سرمایه‌گذاری‌ها، تبادلات تجاری و روابط سیاسی و اقتصادی نشان از پویایی کشور و حرکت به سمت پیشرفت آن دارد.
امام جمعه نوشهر به تولید برنامه‌هایی درباره معرفی شهرستان‌های استان به ویژه غرب مازندران از صدا و سیمای طبرستان اشاره کرد و با تقدیر از مدیرکل صدا و سیمای مازندران خواستار توجه بیشتر این رسانه به مشکلات، دغدغه‌ها و بیان فرهنگ مردم این سرزمین شد.
این مسئول در بخش پایانی سخنان خود به مسئله انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: حضور حداکثری مردم، انتخابات آرام و سالم و انتخاب نماینده اصلح انتظاری است که تنها با بصیرت و هوشیاری مردم برآورده می‌شود.
مشایخ بصیرت را عامل وحدت و نقش بر آب شدن فتنه‌ها در کشور عنوان و اذعان داشت: دشمن همیشه با چشم طمع به انتخابات ایران نگاه کرده و همانطور که در سال 88 با القای تقلب برای ایجاد ناامنی و ناآرامی در کشور تلاش کرد در این انتخابات نیز برنامه‌ریزی برای از بین‌بردن آرامش کشور دارد که می‌طلبد مردم با هشیاری و بصیرت کامل نسبت به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح همت کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول