اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دشمنان در انتخابات به دنبال دلسرد کردن مردم هستند

خبرگزاری فارس: مشاور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اصل مشارکت حداکثری مردم در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی به دنبال دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات هستند.

دشمنان در انتخابات به دنبال دلسرد کردن مردم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد منصور میر در جمع ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی اظهار داشت: البته مردم ما طی این مدت ثابت کردند که مدافع نظام بوده لیکن همه باید نسبت به این خواست دشمنان هوشیار باشند.
وی با تأکید بر اینکه ایثارگران در این عرصه‌ها از مردم جلوتر باشند تصریح کرد: بعد از حوادث انتخابات ۸۸ ایثارگران و بسیجیان ثابت کردند که در دفاع از آرمان‌های انقلاب کوتاه نیامده و اگر آنان در صحنه حضور نمی‌یافتند معلوم نبود که چه وضعیتی پیش می‌آمد.
میر اضافه کرد: ایثارگران و بسیجیان بودند که با حضور خود در صحنه در واقع فتنه‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری را خنثی کردند.
مشاور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین خطر تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی را یادآور شد و گفت: به خاطر این تهاجم دشمنان که از جنگ نظامی نیز سخت‌تر است باید همواره آماده و برنامه‌های لازم برای مقابله با آنان را داشته باشیم.
وی جنگ فرهنگی دشمنان را تداوم‌دار برشمرد و افزود: از ایثارگران انتظار می‌رود که برای مقابله با جنگ نرم دشمنان در صف اول قرار بگیرند و البته این موقعیت در شرایطی تحقق یافته که خود را به سلاح علم و علوم مجهز کنند.
میر برگزاری مختلف شورای‌های آموزشی برای ایثارگران و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی را از جمله فعالیت‌های انجام شده برای ارتقای سطح بینش و بصیرت کارکنان این وزارتخانه در مقابل برنامه‌های دشمنان اعلام کرد.
وی در بخش دیگری رسیدگی به امور ایثارگران از سوی دستگاه‌ها را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: با وجود تلاش‌های انجام شده لیکن هنوز اهتمام لازم نسبت به توجه ایثارگران در دستگاهها وجود ندارد.
مشاور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ وظیفه تمام مسئولان نظام بوده که ضمن برداشتن گام‌های اساسی در جهت خدمت به جامعه ایثارگران و خانواده شهدا، برای رفع مشکلات آنان بکوشند.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای فراوانی را برای مردم، کشور و جهان به ارمغان آورده که قطعاً یکی از این دستاوردها فرهنگ دفاع مقدس است.
حسین ثابت‌قدم وحید افزود: عینیت بخشیدن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از دفاع مقدس بوده در نظام اسلامی جاری و ساری شد.
وی اظهار داشت: ‌اگر زمانی شهادت در متون مذهبی مورد مطالعه قرار می‌گرفت و آرزو این بوده که جزو شهدای ۷۲ تن کربلا قرار بگیریم لیکن با پیروزی انقلاب اسلامی به این آرزو عینیت بخشیده شد تا جایی که ۲۲۰ شهید گلگون کفن تقدیم دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی شد.
ثابت‌قدم از خراسان شمالی به عنوان استان الگو در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و افزود: با وجود فاصله طولانی خراسان شمالی نسبت به جبهه‌های غرب و جنوب کشور اما بیشترین شهید را نسبت به جمعیت در طول دفاع مقدس داشته است و به گفته رئیس جمهور این استان در رأس ایثارگری در کشور قرار دارد.
در این نشست مشکلات ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/خ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول