اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تأمین مایحتاج نوروزی مردم

نمایشگاه‌ عرضه مستقیم بهاره در قزوین بعد از انتخابات برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری نمایشگاه بهاره بعد از انتخابات مجلس در روز های ۱۳ یا ۱۴ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قزوین خبر داد.

نمایشگاه‌ عرضه مستقیم بهاره در قزوین بعد از انتخابات برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، حسن جمشیدی‌ها اظهار کرد: به منظور تأمین مایحتاج نوروزی مردم و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از 13 اسفند ماه به بعد برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا را دسترسی مردم به کالای مورد نیاز با قیمت مناسب، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، کنترل قیمت و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود: در نمایشگاه سال جاری مردم می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را ۱۰ الی ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: انواع مواد غذایی، آجیل و خشکبار، مرکبات، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، شیرینی و شکلات کالاهایی است که در نمایشگاه بهاره امسال عرضه می‌شود.

جمشیدی‌ها تاکید کرد:بازرسان سازمان، مجامع و اتحادیه‌های صنفی بر قیمت‌گذاری و فروش انواع کالاهای موجود در نمایشگاه نظارت خواهند کرد.

وی از معاونت صنعتی این سازمان درخواست کرد‌ حد‌الامکان از  تولیدات واحدهای صنعتی ـ تولیدی استان برای عرضه در نمایشگاه استفاده شود تا هم از هزینه‌های جانبی کاسته شود و هم از تولیدکنندگان استان حمایت شود.

در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله برگزاری نمایشگاه بهاره، اجرای طرح فروش فوق‌العاده و همچنین حراج واحدهای ‌صنفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ج30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول