اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

منشاء مشکلات صنایع آذربایجان غربی مسائل مدیریتی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی آذربایجان غربی که اغلب در دست بخش خصوصی است از مسائل مدیریتی نشأت می‌گیرد.

منشاء مشکلات صنایع آذربایجان غربی مسائل مدیریتی است
به گزارش خبرنگار فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده شامگاه گذشته در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی گفت: طی سلسله بازدیدهایی که انجام می‌دهیم و از طریق بررسی گزارشاتی که به دستمان می‌رسد روشن می‌شود که صنایع مشکل‌دار استان اغلب از ناحیه مسائل مدیریتی آسیب می‌بینند و لازم است در این ارتباط متولیان دستگاه‌های اجرایی نظارت بیشتری داشته باشند.
وی افزود: امروز هر کس به اعتلاء اقتصاد کشور کمک کند در صف اول مبارزه با دشمنان که مخالف استقلال ایران اسلامی هستند قرار دارد از این‌رو حمایت از فعالان اقتصادی بخش خصوصی یک رسالت است و باید قدردان این بخش از اقتصاد کشور باشیم.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اکنون سامانه رصد اشتغال کشور به عنوان سامانه حقیقت‌یاب عمل می‌کند بطوری که امکان ندارد حتی نام یک نفر  دوبار به عنوان شاغل در آن ثبت کرد.
وی در عین حال نگاه به موضوع اشتغال و حل مسائل مربوط به آن را منوط به داشتن مواضع واقع بینانه و دوری گزینی از افراط و تفریط در روش‌های اشتغال و کارآفرینی اعلام کرد و گفت: دولت مصمم است به تکالیفی که خود اعلام کرده عمل کند و در این مسیر با تمام توان و با دیدگاهی واقع بینانه از اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور حرکت می‌کند.
جلال‌زاده وضعیت اقتصادی استان را با وجود برخی مشکلات رو به رشد اعلام کرد و گفت: حرکت چرخ اقتصاد استان پیوسته رو به جلو بوده است و این ادعا در  همه شاخص‌های مختلف به روشنی مشاهده می‌شود.
وی گفت: امسال در بخش‌های مختلف 800 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و این به معنی فعال بودن حوزه‌های کسب و کار است.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فرصت کم باقی مانده برای اعطای تسهیلات مشاغل خانگی از مسئولان خواست با فوریت اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند تا افرادی که واجد شرایط استفاده از این تسهیلات هستند به بانک‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/ی30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول