اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه حامیان ولایت:

سرمایه‌گذاری ویژه جریان انحرافی در کردستان / مردم کردستان زرخر جریان انحرافی نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: برخی از افراد در درون دولت سعی می‌کنند تا از طریق زر و زور اهداف انتخاباتی خود را در کردستان محقق کنند ولی این خواسته با وجود نیروهای ارزشی و ولایی و مردم فهیم این استان عملی نخواهد شد.

سرمایه‌گذاری ویژه جریان انحرافی در کردستان / مردم کردستان زرخر جریان انحرافی نمی‌شوند
دلاور صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: جریان انحرافی در تلاش هستند تا نامزدهای خود را با پوشش‌های مختلف به صحنه انتخابات وارد کنند که البته همه را شناسایی و به مردم معرفی می‌کنیم.

وی به هزینه‌های میلیاردی جریان انحرافی برای پیروزی در انتخابات امسال مجلس اشاره کرد و افزود: در استانی همچون کردستان این موضوع از سوی جریان انحرافی به صورت ویژه دنبال می‌شود.

صیامی افزود: افرادی در درون دولت به عنوان سردمداران جریان انحرافی در بحث انتخابات سعی خواهند کرد تا از طریق زر و زور حرف خود را در کردستان به کرسی بنشانند ولی این خواسته با وجود نیروهای ارزشی و ولایی هیچ‌گاه محقق نخواهد شد.

به گفته دبیرکل جبهه حامیان ولایت، جریان فتنه و انحرافی کاملا با هم همسو هستند و با توجه به وابستگی آنها به دشمنان خارجی از اقبال عمومی مردم برخوردار نیستند و به محض شناسایی کاندیداهای آنان، مردم آنان را طرد خواهند کرد.

 

* جبهه پایداری زیر لوای جبهه متحد اصولگرایی حرکت کند

وی به رمز موفقیت اصولگرایان اشاره کرد و گفت: عملکرد درست اصولگرایان در طول عمر انقلاب رمز موفقیت آنان بوده و این زمینه‌ای برای پیروزی اصولگرایان در انتخابات است.

صیامی افزود: در بین اصولگرایان سعی می‌کنیم کسانی که بیشتر دغدغه نظام، ولایت و مردم را دارند انتخاب و برای موفقیت تلاش کنیم.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت همچنین حضور مردم در انتخابات را بسیار گسترده و پرشور پیش‌بینی کرد و افزود: بدون شک این انتخابات با استقبال بسیار خوب مردم و انتخاب اکثریت اصولگرایان واقعی و ولایت‌مدار برگزار خواهد شد.

وی به سران جبهه پایداری توصیه کرد زیر لوای جبهه متحد اصولگرایی حرکت کنند چرا که شکل‌گیری این مجموعه به وحدت بیشتر این طیف کمک می‌کند.

به گفته صیامی وحدت اصولگرایان مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی را هموار می‌سازد که انتظار داریم تمام جریانات و گروه‌های اصولگرایی به وحدت و هماهنگی لازم برسند و از حرکت‌های انفرادی و یک‌جانبه پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: به افرادی که اهل معامله بوده و دارای هزار صفت هستند اجازه نمی‌دهیم در لوای اصولگرایی وارد عرصه انتخابات شوند و از مردم نیز انتظار داریم با بصیرت کامل از این افراد دوری کنند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت مهم‌ترین اصل در رعایت وحدت اصولگرایی را از خودگذشتگی و دور شدن از هر گونه توجه به سلایق و علایق فردی توصیف کرد و افزود: عامل اصلی وحدت خود کاندیداها هستند چرا که با روشنگری‌ها و حرکت در مسیر  صحیح می‌توانند از ماهیت اصولگرایی دفاع کنند.

 

* مشارکت حداکثری از اولویت‌های جبهه حامیان ولایت است

وی خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال و ایجاد وحدت بین نیروهای ارزشی و اصولگراهایی که دغدغه نظام و ولایت را دارند از مهم‌ترین اهداف این جبهه در سراسر کشور است.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت از این جبهه به عنوان تشکلی فعال،‌ پویا و سرزنده نام برد و تصریح کرد: جبهه حامیان از ظرفیت نخبگان علمی و سیاسی در زمینه‌های مختلف به ویژه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی استفاده می‌کند.

وی افزود: افراد نخبه با توجه به تخصصی که دارند در 23 کمیته تخصصی سازماندهی شده و از تخصصشان در عرصه‌های مختلف به منظور پیشرفت نظام استفاده می‌شود.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت خاطر نشان کرد: با توجه به این مهم یکی از وظایف شرعی، ذاتی و قانونی جبهه حامیان ولایت روشنگری مردم و تلاش برای حضور چشمگیر آنان در عرصه انتخابات است.

وی در پایان تصریح کرد: بدون شک جبهه حامیان ولایت از کاندیداهایی که ارزشی و پایبند به اصول باشند حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول