اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 54 پروژه در نهاوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند 54 پروژه در ایام دهه فجر افتتاح و کلنگ‌‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 54 پروژه در نهاوند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر امسال در نهاوند اظهار کرد: تبیین نقش محوری حضرت امام خمینی(ره) و مردم در شکل‌گیری انقلاب و پیروزی آن برای نسل جوان ضروری است.
وی با اشاره به اهمیت بازگو کردن خدمات ارزشمند نظام در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب گفت: مردم که ولی نعمت همه مسئولان نظام هستند باید از خدمات نظام اطلاع کافی را داشته باشند زیرا مطلع کردن آنها زمینه‌ساز خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان است.
فرماندار شهرستان نهاوند دهه فجر را از الطاف کریمانه الهی نامید و افزود: در دهه فجر امسال محوریت اکثر برنامه‌ها مردمی بودن آنهاست.
وی از اجرای بیش از 150 برنامه فرهنگی، آموزشی، سیاسی، اجتماعی در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: 19 کمیته کار برگزاری مناسب و مطلوب برنامه‌های دهه فجر را در نهاوند بر عهده دارند.
زارعی‌کوشا از افتتاح و کلنگ‌زنی 54 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و مسکن در سطح شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: 53 پروژه افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود که این پروژه‌ها با 76 میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات دولتی در بخش خصوصی هزینه می‌شود.
وی از آغاز عملیات پروژه تولید قطعات خودرو در نهاوند با مشارکت بخش خصوصی در نهاوند خبر داد و گفت: این پروژه با 31 میلیارد تومان هزینه برای 50 نفر ایجاد اشتغال مستقیم خواهد کرد.
فرماندار شهرستان نهاوند به مهمترین برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: دیدار مسئولان ادارات با امام جمعه، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، افتتاح پروژه‌ها، برگزاری نشست‌های سیاسی، دیدار از خانواده شهدا، اهدای خون، ویزیت رایگان مراکز درمانی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از مهمترین برنامه‌های دهه فجر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول