اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دنا:

جشن توانمندسازی مددجویان دنایی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد دنا گفت: در آینده نزدیک جشن توانمندسازی تعداد زیادی از مددجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان دنا برگزار می‌شود.

جشن توانمندسازی مددجویان دنایی برگزار می‌شود

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: 32 سال است که کمیته امداد به منظور حمایت از محرومان در کشور و به تاکید معمار کبیر انقلاب تاسیس شده است.

وی در خصوص ورود به دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد افزود: در این دهه کمیته امداد رسالت اصلی خود را توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت پوشش قرار داده که این مهم عاملی در کسب مشاغل پایدار و خروج تدریجی افراد از پوشش حمایتی این نهاد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا گفت: امدادگران سخت‌کوش و زحمت‌کش این نهاد تمام سعی و تلاش خود را بر این نهاده‌اند که با آموزش خانواده‌های تحت پوشش حمایتی، آموزش‌های لازم در زمینه خودکفایی را ارائه داده و با استفاده از توانایی‌های خانواده‌ها و منابع موجود در زمینه استقلال مادی، آنها را حمایت کنند.

وی با بیان اهداف این طرح افزود: این طرح موجب خودکفایی مددجویان شده و آن‌ها هیچ نیاز دیگری به پوشش حمایتی نخواهند داشت.

امینی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با یک حرکت بسیجی‌وار و در آینده نزدیک شاهد برگزاری جشن خود‌کفایی بیشتر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا باشیم.

وی گفت: از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان دنا انتظار داریم که با توجه به توانمندی‌های خود و شرایط حمایتی این نهاد از توانمندی‌‌های خود در زمینه‌های مختلف استفاده کرده تا در این مسیر گام مهمی برداشته شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا در این خصوص افزود: از مسئولان شهرستانی و استانی انتظار داریم تا ما را در اجرای این مهم که تأثیر بسزایی در امر محرومیت‌زدایی دارد حمایت کرده تا شاهد روزی باشیم که این نیازمندی‌ها و فقر و محرومیت به حداقل خود برسد.

این مسئول نقش رسانه‌ها در زمینه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد را سنگین دانست و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با ایفای چنین نقشی در میان جامعه مددجویی این فرهنگ را نهادینه کنند که توانمندسازی بهترین کمک برای این قشر در راستای فراگیری کار و شرکت در عرصه تولید در جامعه است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول