اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)

پرداخت مستمری به مددجویان در استان مرکزی متمرکز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از پرداخت مستمری به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد به صورت متمرکز از ماه جاری خبر داد.

پرداخت مستمری به مددجویان در استان مرکزی متمرکز می‌شود
مجید مشهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به منظور تکریم هرچه بیشتر مددجویان زیرپوشش از ماه جاری اقدام به پرداخت مستمری مددجویان به صورت متمرکز خواهد کرد که از این پس تمام مددجویان به صورت همزمان مستمری خود را دریافت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: پیش از این هر شهرستان و هر شاخه به صورت مستقل اقدام به پرداخت مستمری می‌کردند که ‌یک شهرستان یک هفته زودتر و شهرستان دیگر دیرتر کمک معیشتی را دریافت‌ می‌کردند که مشکلات خاصی را به همراه داشت.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح پایش پرونده مددجویان خبر داد و خاطر ‌نشان کرد: طرح پایش پرونده مددجویان زیرپوشش تا پایان سال جاری به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که طی آن وضعیت خانوارهای زیرپوشش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مشهدی ادامه داد: با اجرای این طرح چنانچه افرادی استحقاق ادامه دریافت از کمیته امداد را نداشته باشند از چرخه حمایت این نهاد خارج و چنانچه شرایط لازم را داشته باشند همچنان تحت حمایت قرار خواهند گرفت.
به گفته وی این طرح در دو مقطع میدانی و کتابخانه‌ای انجام می‌شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح بیمه زنان سرپرست خانوار گفت: سهمیه استان مرکزی در بخش بیمه زنان خانه‌دار 3 هزار و 400 نفر است که تا پایان سال جاری محقق می‌شود.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول