اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند:

یک دستگاه اتوبوس در مسیر حاجی‌آباد به امیرآباد اضافه شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند و حومه از اضافه شدن یک دستگاه اتوبوس در جاده حاجی‌آباد به امیرآباد خبر داد.

یک دستگاه اتوبوس در مسیر حاجی‌آباد به امیرآباد اضافه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی بیرجند، یدالله غلام‌پور اظهار داشت: در پی نشست مردمی فرماندار بیرجند و مسئولان شهرستان با اهالی روستاهای حاجی‌آباد، امیرآباد و چهکند بنا به درخواست اهالی روستای حاجی‌آباد مبنی بر اختصاص اتوبوس برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و مردم از مسیر حاجی‌آباد به سمت امیرآباد یک دستگاه اتوبوس در این مسیر در ساعت آغاز و پایان مدارس اضافه شد.
وی افزود: مسیر ورودی روستای حاجی‌آباد از کمربندی بیرجند کرمان می‌گذرد و عبور مداوم اتوبوس از عرض کمربندی دارای خطرات زیادی است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند و حومه گفت: در این راستا تا زمان احداث زیرگذر امکان تغییر مسیر تمام اتوبوس‌های فعال در خط امیرآباد حاجی‌آباد میسر نیست.
غلام‌پور ادامه داد: بنابراین در راستای رفع مشکل مردم به طور موقت یک دستگاه اتوبوس در ساعات مشخص با هماهنگی دهیاری روستا از مسیر حاجی‌آ‌باد به سمت امیرآباد سرویس‌دهی شهروندان را از 25 دی‌ماه امسال برعهده دارند.
انتهای پیام/غ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول