اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی بجنورد اعلام کرد

اجرای طرح تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌ها در بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی بجنورد گفت: به زودی طرح تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس‌ها در بجنورد اجرا می‌شود.

اجرای طرح تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌ها در بجنورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد مجید سلیمانی اجرای این طرح‌ها را برای درآمدزایی سازمان مؤثر خواند و اظهار داشت: به منظور ارتقای فرهنگ عمومی، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی و پخش پیام‌های رادیویی از اتوبوس‌ها را با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در دست اجرا داریم تا شهروندان نسبت به نگهداری و حفظ تأسیسات عمومی و استفاده مطلوب از خدمات دریافتی آگاهی یابند.
وی افزود: 45 ایستگاه سایه‌بان‌دار در شهر وجود دارد که کار تبلیغات روی آن توسط راهبر و با نظارت سازمان در دست انجام است.
سلیمانی یادآور شد: هدف از اجرای این طرح‌ها ارائه خدمات بهینه و ارتقای سطح خدمات عمومی به شهروندان است و امید می‌رود شهروندان نیز سهم خود را با مشارکت در طرح‌های اجرایی، حفظ و نگهداری از تأسیسات و استفاده درست از اتوبوس‌ها به نحو شایسته‌ای ایفا کنند.
وی همچنین با اشاره به استقبال شهروندان بجنوردی از اجرای طرح کارت بلیت الکترونیکی خطوط واحد گفت: از زمان اجرای طرح تاکنون، 50 هزار کارت فروخته شده است و هزینه عمده ترددهای درون شهری با خطوط واحد با کارت بلیت الکترونیکی پرداخت می‌شود.
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی بجنورد افزود: روزانه 60 هزار مسافر از طریق خطوط واحد جابه‌جا می‌شوند و هم اکنون 55 خط واحد فعال در 13 مسیر شهری فعالیت دارند.
وی بیان داشت: سال آینده 10 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان افزوده خواهد شد.
سلیمانی افزود: هزینه پرداخت شهروند در قبال دریافت خدمات عمومی در هر مسیر 500 ریال است در حالی که سازمان در هر تردد هزینه‌ای معادل سه‌ هزار ریال متحمل می‌شود.
وی گفت: این تفاوت در درآمدها و هزینه‌های سازمان، اتوبوسرانی را سازمانی صرفا خدماتی می‌کند که بدون حمایت‌های دولتی و شهرداری نمی‌تواند هزینه‌های خود را برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان تأمین کند.
انتهای پیام/و30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول