اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه:

اتوبوس‌های صفر کیلومتر وارد خط محمد شهر ـ بلوار بلال شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از بهره‌گیری اتوبوس‌های صفر کیلومتر در خط محمد شهر ـ بلوار بلال خبر داد.

اتوبوس‌های صفر کیلومتر وارد خط محمد شهر ـ بلوار بلال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه،‌ مهرداد کیانی اظهار کرد: در حال حاضر شش دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر در مسیر محمد شهر ـ بلوار بلال نسبت به جابه‌جایی مسافر اقدام می‌کنند.
وی مدل اتوبوس‌های به کار گرفته شده در این مسیر را آکیا ذکر و عنوان کرد: اتوبوس‌های جدید دارای استاندار یورو 3 هستند.
کیانی با بیان این که اتوبوس‌های جدید به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب به منظور تامین آسایش مسافران، مجهز هستند، بیان کرد: کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌های اتوبوس و ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به شهروندان، از جمله نتایج این اقدام است.
وی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی این خط توسط بخش خصوصی انجام می‌گیرد.
این مسئول هدف از جایگزینی اتوبوس‌های آکیا با اتوبوس‌های مستهلک قدیمی فعال در خط محمد شهر ـ بلوار بلال را ارائه خدمات بهینه به شهروندان ذکر کرد.
کیانی با تاکید بر ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمینه حمل و نقل عمومی گفت: بهبود وضعیت سرویس‌دهی در منطقه محمدشهر از دیگر اهداف لحاظ شده در طرح نوسازی اتوبوس‌های این مسیر است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اشاره به مستهلک شدن اتوبوس‌های خط محمد شهر ـ بلوار بلال افزود: جایگزینی اتوبوس‌های قدیمی و مستهلک با اتوبوس‌های صفر آکیا مورد استقبال مطلوب مسافران این خط قرار گرفت.
کیانی با بیان این که رضایت شهروندان از چگونگی وضعیت حمل و نقل عمومی توسط سازمان اتوبوسرانی مدنظر این سازمان است، عنوان کرد: سازمان بر مبنای جلب رضایت شهروندان اقدام به برنامه‌ریزی و سیاستگذاری درباره نحوه خدمات‌رسانی می‌کند.
وی تاکید کرد: این اقدام با هدف تامین رفاه شهروندان و ایجاد سهولت در دسترسی آنان به وسایل حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد.
این مسئول با اشاره به سیاست‌های شهرداری مبنی بر افزایش خطوط اتوبوسرانی و هم‌چنین نوسازی ناوگان این سازمان حمل و نقل عمومی گفت: فعالیت اتوبوس‌های جدید در سطح شهر حاکی از نوسازی این ناوگان و رویکرد مدیریت شهری بر مبنای توسعه، تجهیز و تکمیل ناوگان اتوبوسرانی است.
کیانی فراهم کردن شرایط استفاده هر چه بیشتر و بهتر شهروندان از خدمات ناوگان اتوبوسرانی را مهم ارزیابی کرد و افزود: این مهم کاهش ترافیک و آلودگی هوا را نیز در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول