اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن:

اتوبوس رختکن تیم امید ذوب‌آهن بود

خبرگزاری فارس: ‌‌‌سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن گفت: در بازی برابر تیم گسترش فولاد تبریز محیط کوچکی برای گرم کردن تیم پیدا کردیم و مجبور شدیم از اتوبوس به عنوان رختکن استفاده کنیم.

اتوبوس رختکن تیم امید ذوب‌آهن بود
هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در کمال تأسف شاهد هستیم فدراسیون فوتبال فقط قصد دارد تقویمش را پر کند و اهمیتی به بازی‌های لیگ فوتبال امید کشور نمی‌دهد.
وی ادامه داد: در بازی برابر تیم گسترش فولاد تبریز از وجود داوران ترک زبان استفاده شد که این مسئله نشان می‌دهد بازی‌های لیگ فوتبال امید کشور برای فدراسیون فوتبال اهمیتی ندارد و نباید از داوران ترک زبان برای قضاوت در دیداری که یک طرف آن تیم تبریزی است استفاده می‌شد و در این دیدار نیز ما در 20 دقیقه پایانی 10 نفره شدیم.
 ‌‌‌سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن بیان داشت: در بازی برابر تیم تبریزی در حدود 9 تن از بازیکنان اصلی خود را به دلیل دانشجو و سه اخطاره بودن در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم از بازیکنان جوانان خود در این دیدار استفاده کنیم.
وی افزود: حس همکاری و همدلی در شهرستان‌های دیگر بین تیم امید و بزرگسالان وجود دارد زیرا تیم امید پشتوانه بزرگسالان محسوب می‌شود، اما ما در این دیدار از وجود بازیکنان بزرگسالان خود در ترکیب تیم بی‌بهره بودیم و تیم تبریزی یک هفته با بازیکنان بزرگسال خود تمرین کرده بود و در ترکیب تیم خود استفاده کرد.
سلطانی تاکید کرد: در صورتی که حس همکاری و همدلی در یک مجموعه باشگاهی وجود نداشته باشد آن باشگاه با مشکل روبرو می‌شود.
وی تصریح کرد: در دیدار برابر تیم گسترش فولاد تبریز با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما بازیکنان تیمم با غیرت و با تمام وجود و با فداکاری‌های خاص خودشان توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و توانستیم این بازی سخت را با حساب یک بر صفر به سود خود به پایان ببریم.
‌‌‌سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن ادامه داد: من مشکلات را می‌بینم و با تمام وجود جلوی مشکلات می‌ایستم و در این شرایط سخت تیم را مدیریت می‌کنم و با وجود مشکلاتی که در تیم داریم توانستیم تیم تبریزی را که در دیدارهای قبلی خود نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود را ببریم.
وی گفت: تیم را خودم نبسته بودم به زمان نیاز بود که با بازیکنان زندگی کنم و از نظر روحی و روانی با آنها آشنا بشوم.
سلطانی اظهار داشت: نخستین کارم آشنایی با روحیه بازیکنان بود و هدف نهایی‌ام این است که تفکرات بازیکنان اصفهانی را به سمت حرفه‌ای شدن ببرم.
وی ادامه داد: تا اندازه‌ای به اهداف خود نزدیک شدم و همه در قالب یک مجموعه به سمت موفقیت پیش می‌رویم.
انتهای پیام/خ۲۰    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول