اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد

اتمام 41 پروژه عمران شهری در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان از اتمام 41 پروژه عمران شهری استان زنجان خبر داد.

اتمام 41 پروژه عمران شهری در استان زنجان
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی چهارشنبه شب در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان، اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های ستاد عمران شهری استان زنجان 41 پروژه به اتمام رسیده است.
وی با بیان اینکه برای این 41 پروژه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 109 میلیارد ریال در استان آماده بهره‌برداری شده است.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه 21 درصد پروژه‌های ستاد عمران شهری استان تحقق یافته است، بیان داشت: در برخی موارد با توجه به نیاز استان پروژه‌های جدیدی نیز تعریف شده است.
وی تصریح کرد: روند اجرای پروژه‌های جدید استان متفاوت از روند اجرایی پروژه‌های مصوب شده ستاد عمران شهری است که در زمان‌های پیش‌بینی شده این پروژه‌ها اجرایی می‌شود.
کریمی با اشاره به اینکه در شهر زنجان پنج پروژه به اتمام رسیده است، افزود: در مجموع 45 هزار و 535 میلیون ریال برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.
وی با تقدیر از تلاش شهرداران استان در اجرایی کردن مصوبات عمران شهری، بیان داشت: با تلاش شهرداران استان پروژه‌ها به نحو مطلوبی به پایان رسیده و یا در مرحله اجرا قرار دارند.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر ضرورت جدیت بیشتر در پروژه‌های عمران شهری تاکید کرد و افزود: امیدواریم تا پایان سال این پروژه‌ها روند مطلوبی داشته باشند.
وی با بیان اینکه تا پایان سال مالی 90 برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های عمران شهری انجام شده است، خاطرنشان کرد: همه پروژه‌های عمران شهری در زمان پیش‌بینی شده به اتمام می‌رسند.
کریمی با بیان اینکه برای برخی از پروژه‌ها زمانی بیش از یک سال در نظر گرفته شده است، افزود: به  دلیل گستردگی حجم پروژه این پروژه‌ها در سال 91 نیز پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات پیش‌روی شهرداری‌های استان بیان داشت: برخی از پروژه‌های پیش‌بینی شده با جابه‌جایی اعتبار برای اجرای پروژه‌های کارآمدتر در نظر گرفته شده است.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه همه پروژه‌های مورد نظر برای تغییر با کار کارشناسی نسبت به اعمال تغییرات اقدام می‌کنند، تصریح کرد: تغییرات باید اساسی و پس از بررسی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه در استان 17 مورد جابه‌جایی از سوی شهرداری‌ها خواسته شده است، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این پروژه‌ها 2 میلیارد ریال است.
کریمی بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمران شهری تاکید کرد و افزود: با اجرای مطلوب این پروژه‌ها شاهد تغییری جدی در سیمای شهرهای استان تا سال آینده خواهیم بود.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه پروژه های عمران شهری انجام شده است، افزود: تلاش‌های شهرداران موجب اجرای مطلوب این پروژه‌ها می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول