اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بافق

16 کمیته برای گرامیداشت دهه فجر فعال شدند

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد دهه فجر بافق از آغاز فعالیت 16 کمیته برای گرامیداشت دهه فجر در بافق خبر داد.

16 کمیته برای گرامیداشت دهه فجر فعال شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، علیرضا صمدی صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان بافق با تاکید بر ضروت انتقال آرمان‌های امام (ره) به نسل سوم انقلاب اظهار داشت: آنچه که امروز در کشور ضرورت دارد آشنایی جوانان و نسل سوم انقلاب با اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور حماسه و خاطرات دوران انقلاب اسلامی است، افزود: در این راستا باید با برنامه‌ریزی، نسل جدید را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم و در اشاعه فرهنگ اسلامی و آرمان‌های امام (ره) با بصیرت حرکت کنیم.
صمدی با تاکید بر ابتکاری بودن برنامه‌ها به ویژه برای نسل سوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: قالب‌های متنوع به ویژه فرهنگی و هنری، پرهیز از اجرای برنامه‌های کلیشه‌ای، تأثیر بیداری اسلامی و اثرگذاری انقلاب اسلامی در جهان اسلام و توجه به برنامه‌های نرم‌افزاری انقلاب اسلامی باید مدنظر باشد.
وی با تاکید بر مدنظر قرار دادن تکریم شهدا و تبیین نقش رهبری حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه‌ها گفت: تجدید پیمان نیروهای انقلابی با ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت باید همواره مورد توجه باشد.
معاون فرماندار بافق بیان کرد: تعمیق شناخت قشرهای مختلف جامعه به ویژه نسل جوان از بنیانگذار جمهوری اسلامی و افکار و آرای آن بزرگمرد تاریخ، یکی دیگر از الویت‌ها در برگزاری مراسم دهه فجر خواهد بود.
صمدی همچنین اجرای برنامه‌های متنوع و شادی‌آفرین را برای مردم در ایام پیروزی انقلاب خواستار شد و ادامه داد: مسئولان کمیته‌های اجرایی دهه فجر باید تمام تلاش خود را به منظور معرفی ابعاد مختلف انقلاب اسلامی به کار گیرند.
جانشین ستاد دهه فجر شهرستان بافق همچنین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی یکبار دیگر قدرت و عظمت خود را به جهانیان نشان خواهند داد و حمایت از رهبری را به نمایش خواهند گذاشت.
وی همچنین با توجه به ابلاغ صادره و شرح وظایف مدون هر یک از مسئولان کمیته‌های 16 گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بافق خاطرنشان کرد: مسئولان کمیته‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای برنامه‌های نو و متنوع نسبت به سال‌های گذشته در شناساندن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل جوان و مردمی کردن فعالیت‌ها تلاش کنند.
کمیته ورزش و جوانان، کمیته بسیج، کمیته مراسم، کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی، کمیته زنان و خانواده، کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی، کمیته اصناف، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی، کمیته اطلاع‌رسانی و فرهنگی و هنری، کمیته ایثارگران، کمیته دانشجویی، کمیته کارگری، کمیته کودک و نوجوان، کمیته روستایی و عشایری، کمیته فضاسازی و تزئینات شهری و روستایی و کمیته طرح و برنامه در زمینه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان بافق فعالیت می‌کنند.
در این نشست مقرر شد روسای کمیته‌ها، برنامه‌های خود را برای جمع‌بندی و تهیه جدول زمان‌بندی به دبیرخانه ستاد مراسم دهه فجر شهرستان مستقر در فرمانداری ارسال کنند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول