اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

مجریان انتخابات به محافل کاندیدا ورود پیدا نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: مجریان انتخاباتی باید تلاش کنند به محافل انتخاباتی کاندیداها ورود پیدا نکنند.

مجریان انتخابات به محافل کاندیدا ورود پیدا نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در این شهرستان چهار نفر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده‌اند، اظهار داشت: شهرستان جیرفت از لحاظ تعداد کاندیدا کمترین تعداد را در استان کرمان دارد که اهمیت امر انتخابات را در آن می‌رساند.
وی افزود: این افراد از منابع چهارگانه و همچنین در سطح شهرستان جیرفت و استان کرمان تأیید شدند و نظر نهایی توسط شورای نگهبان در سوم بهمن‌ ماه داده می‌شود.
غنچه‌پور تصریح کرد: مسئله انتخابات بزرگ‌ترین معیار و ویژگی انقلاب اسلامی ایران است و دموکراسی در آن معنا و مفهوم اصلی خود را پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه ما مطیع تصمیم مردم هستیم و رأی آنان برای ما محترم است، بیان داشت: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، برگزاری آن در امنیت و سلامت کامل است.
غنچه‌پور بیان کرد: همه مسئولان باید از هرگونه کاری که ایجاد شبهه کند، بپرهیزند تا بتوانند در امر انتخابات امانت‌دار خوبی برای رأی مردم باشند.
وی وظیفه اصلی وزارت کشور را برگزاری انتخابات دانست و عنوان کرد: باید از همه امکانات دولتی اعم از نیروی انسانی و تجهیزات یارانه‌ای و ... در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات استفاده کرد.
غنچه‌پور با اشاره به اینکه برای انتخابات به 250 دستگاه یارانه و حدود 500 دستگاه خودرو نیاز داریم، خاطرنشان کرد: هر اداره ملزم است علاوه بر رایانه، کاربر آن را نیز در اختیار ستاد انتخابات قرار دهد.
وی اذعان کرد: مجریان انتخاباتی باید تلاش کنند به محافل انتخاباتی کاندیدا ورود پیدا نکنند.
غنچه‌پور گفت: کارمندان می‌توانند در ساعات غیراداری و بدون استفاده از امکانات دولتی در این مجالس شرکت کنند و در غیر اینصورت باید پاسخگو باشند.
فرماندار جیرفت اظهار داشت: امیدواریم نهایت امانت‌داری را هم در زمینه انتخابات و هم تبلیغات داشته باشیم و همان که فضای انتخاباتی بسیار خوب و آرامی که بر شهرستان جیرفت حاکم است، ادامه یابد و بتوانیم انتخابات سالمی برگزار کنیم که در شأن این مردم باشد.
امام جمعه جیرفت نیز در این جلسه با اشاره به فضای آرام شهرستان جیرفت اظهار داشت: مسئولان شهرستان با وحدت، همدلی و در کمال آرامش در حوزه انتخابیه این شهرستان که شامل شهرستان عنبرآباد نیز می‌شود، مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول