اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیت بازرسی انتخابات فهرج:

32 بازرس بر روند انتخابات مجلس در فهرج نظارت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیت بازرسی انتخابات مجلس در شهرستان فهرج گفت: در انتخابات مجلس 32 بازرس، نظارت بر روند اجرای انتخابات در شهرستان فهرج را بر عهده دارند.

32 بازرس بر روند انتخابات مجلس در فهرج نظارت دارند

حسین خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج از آغاز فعالیت هیئت بازرسی انتخابات در شهرستان فهرج خبر داد و اظهار داشت: هیئت بازرسی بر انتخابات شهرستان فهرج انتخاب و فعالیت قانونی را آغاز کرده است.

خورشیدی گفت: مسئولیت حُسن جریان انتخابات به عهده هیئت بازرسی انتخابات است و ساکنان شهرستان فهرج می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف انتخاباتی مراتب را به دبیرخانه هیئت بازرسی مستقر در فرمانداری شهرستان فهرج اطلاع دهند.

خورشیدی افزود: اجرای درست و صحیح انتخابات مهم‌ترین وظیفه‌ای است که مجریان آن بر عهده دارند، انتخابات یک امتحان بزرگ برای نظام اسلامی است و یک فرصت با ارزش برای مشارکت مردم در اداره کشور و تحکیم و تثبیت پایه‌های نظام محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش تمام عوامل اجرایی و نظارتی فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس نهم و ایجاد فضای امن و سالم برای برگزاری یک انتخابات با نشاط است.

خورشیدی بیان داشت: نظارت بر حُسن اجرای قانون، جلوگیری از تخلفات احتمالی و بررسی و اعمال نظر نهایی رسیدگی به گزارش‌های مردمی از مهم‌ترین وظایف هیئت‌های بازرسی انتخابات شهرستان فهرج است.

رئیس هیت بازرسی انتخابات مجلس در شهرستان فهرج عنوان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی 32 بازرس، نظارت بر روند اجرای انتخابات در شهرستان فهرج را بر عهده دارند.

خورشیدی از تشکیل هیئت پنج نفره بازرسی در بخش نگین کویر فهرج خبر داد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول