اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی خونه به خونه بابل:

مقتدرانه قهرمان لیگ کشتی ایران می‌شویم

خبرگزاری فارس: مربی تیم کشتی خونه به خونه بابل در آستانه برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور گفت: با اقتدار قهرمان لیگ ایران می‌شویم.

مقتدرانه قهرمان لیگ کشتی ایران می‌شویم
علی شکری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقه دادن در چنین شرایطی برای هر تیم و کشتی‌گیری سخت و دشوار است، ولی تیم خونه به خونه بابل برای حقانیت خود باید قهرمان لیگ شود.

وی بیان داشت: برای اینکه دل هزاران هوادار و طرفدار تیم خونه به خونه بابل شاد و دلگرم شود و با خوشحالی تهران را به مقصد مازندران ترک کنند، باید با کاپ قهرمانی به بابل بازگردیم.

مربی تیم کشتی خونه به خونه بابل در ادامه تصریح کرد: در این مرحله هر چهار تیم برای کسب مقام قهرمانی به روی تشک حاضر می‌شوند، اما با توجه به تغییر مکان مسابقه نهایی از بابل به تهران حتما باید ارزش‌های کشتی‌گیران مازندرانی به اثبات برسد.

شکری‌پور گفت: در حال حاضر تمامی کشتی‌گیران در آمادگی کامل بدنی به سر می‌برند و با آمادگی بدنی خود بهترین کشتی‌ها را در برابر حریفان به روی تشک به نمایش خواهند گذاشت.

مربی تیم کشتیخونه به خونه بابل بیان داشت: مدیریت این تیم تلاش کرد با جذب بهترین کشتی‌گیران و مربیان نتیجه بگیرد و با این نفرات کمتر از قهرمانی قانع نمی‌شود و با همت کشتی‌گیران و تماشاگران حتماً تیم خونه به خونه بابل در نخستین حضور خود در لیگ برتر قهرمان می‌شود.

وی تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم خونه به خونه بابل در روز سه شنبه 27 دی از ساعت 10 صبح به دیدار تیم گنج‌نامه تله‌کابین همدان می‌رود.

این مربی گفت: در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی باید در فینال در مقابل برنده مسابقه بین تیم‌های ثامن الحجج (ع) سبزوار و شهدای ملایر دیدار کنیم.

شکری‌پور اذعان داشت: فدراسیون باید تدابیری بیاندیشد تا استان‌های دیگر هم از داشتن نماینده در لیگ استقبال کنند و با حضور تیم‌های قوی و باسابقه در لیگ با رشد و توسعه کشتی ایران شاهد سطح کیفی بالای رقابت‌های لیگ در کشور باشیم.

به گزارش فارس مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در روز سه شنبه 26 دی با حضور چهار تیم خونه به خونه بابل، شهدای ملایر، ثامن الحجج(ع) سبزوار و گنجنامه تله کالبین همدان به میزبانی تهران در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول