اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم سایپای تنکابن:

تمام تعهدات تیم کشتی سایپای شمال پرداخت شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم سایپای تنکابن گفت: همه حقوق و هزینه‌های تیم سایپای تنکابن پرداخت شده است.

تمام تعهدات تیم کشتی سایپای شمال پرداخت شد
سهراب لاریجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن با اشاره به اظهارنظر رئیس هیئت کشتی مازندران مبنی بر عدم وجود انگیزه در کشتی‌گیران این تیم به دلیل عدم پرداخت تعهدات مسئولان تیم بیان داشت: همه حقوق و هزینه‌ها را با اعتبار شخصی و مساعدت مسئولانه تنکابنی‌ها پرداخت کردیم.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه حمایت مالی سایپا از تیم کشتی تنکابن برای برگزاری جام شیرودی بود و این اتفاق زمانی بود که بودجه سال 90 سایپا بسته شده بود و آنها نتوانستند به موقع حق و حقوق را پرداخت کنند، اما با توجه به مشخص‌بودن این موضوع این تعهدات از جانب ما پرداخت شد تا مشکلی در این باره پیش نیاید.
لاریجانی با بیان اینکه بنده به عنوان سرپرست تیم نماینده تام الاختیار بودم، ادامه داد: بارها اعلام کردم که دغدغه تعهدات را در خود دارم اما نگران پرداخت و تحقق تعهدات نیستم.
وی تصریح کرد: در بودجه سال 91 برای تیم برنامه‌ریزی شده و از سال آینده مشکلی نخواهیم داشت.
رئیس هیئت کشتی تنکابن علت عدم اقبال تیم سایپا در لیگ برتر را خصوصیت شگفتی‌سازی کشتی ایران ارزیابی کرد و بیان داشت: در لیگ برتر بسیاری از تیم‌ها از نیروهای جوان و تازه‌کار که انگیزه فراوانی برای معرفی خود به دنیای کشتی دارند، بهره‌گیری کردند که در بسیاری از مواقع این انگیزه‌ها شگفتی می‌آفریند.
وی تصریح کرد: تیم خوب بسته‌شده سایپا به میزان زیادی نتایج را به این انگیزه‌ها واگذار کرد و دیگر اینکه در برخی از دیدارها، تیم حریفان را دست کم گرفت.
لاریجانی خاطرنشان کرد: دیدار با نیروی زمینی در تهران بدون آنالیز و دقت نظر کافی انجام شد که اگر کمی دقت وجود داشت امروز شاهد حضور تیم سایپا در مرحله بعد بودیم گرچه تیم ما کمی هم به قوانین فیلا باخته است.
سرپرست تیم سایپای شمال در پایان اذعان داشت: درست است که از نظر کمیت تعداد تیم‌های لیگ برتر کشتی زیاد نبود اما به لحاظ کیفیت این لیگ یکی از بهترین لیگ‌های کشور بود به طوری که تیم ثامن الحجج را می‌توان به جرات در رده اول تا سوم جهان دید.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول