اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران:

ساختار لیگ کشتی اصلاح شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: همزمان با اصلاح ساختار فدراسیون کشتی، ساختار سازمان لیگ آن نیز باید اصلاح گردد.

ساختار لیگ کشتی اصلاح شود
اصغر ثمربخش در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ کشتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن برگزاری لیگ برتر را از نظر سازماندهی زیر صفر ارزیابی کرد.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح توسط سازمان لیگ نمی‌توان کیفیت برگزاری لیگ برتر را مثبت ارزیابی کرد و این ناشی از عدم مدیریت صحیح در سازمان لیگ کشتی است و برای ارتقا، این انتظار می‌رود که تغییراتی در سازمان لیگ صورت گیرد.
ثمربخش ارزیابی خود از حضور چهار نماینده مازندران در لیگ برتر را بیان کرد و ادامه داد: انتظار ما از آن دو تیم دیگر به دلیل اینکه بنیه مالی خوبی نداشتند زیاد نبود زیرا ورزشکاران برای حضور قدرتمند نیازمند انگیزه‌اند.
وی تصریح کرد: سایپای تنکابن نیز انتظارات را برآورده نکرد و به نظرم عملی نشدن تعهدات سایپا در قبال این تیم در پرداخت قرارداد کشتی‌گیران، آنها را از انگیزه انداخت و نتوانستند نتیجه خوبی در این دوره از لیگ کسب کنند و معلوم است این تیم از حمایت و پشتیبانی خوبی برخوردار نبوده است.
رئیس هیئت کشتی مازندران درباره تیم خونه به خونه بابل خاطرنشان کرد: این تیم بیش از 70 درصد تعهدات خود به کشتی‌گیرانش را عملی کرده و بعد از هر برد مشوق‌های مالی نیز پرداخت کرده است و با انگیزه بالا در این دوره از مسابقات حضور داشته است.
ثمربخش در پایان گفت: در مدت باقیمانده سال اعزام تیم امید مازندران به جام دانکولوف را داریم که امید می‌رود نتایج خوبی از این مسابقات کسب شود.
انتهای پیام/ر30/چ3000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول