اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیبت سالی‌خوف و صادق گودرزی در نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی

خبرگزاری فارس: در ترکیب تیم تله‌کابین گنجنامه همدان در دور نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور سالی‌خوف و صادق گودرزی غایب هستند.

غیبت سالی‌خوف و صادق گودرزی در نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با آغاز مسابقات کشتی در دور نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور ترکیب نهایی تیم تله‌کابین گنجنامه نیز مشخص شد.

در این رقابت‌ها ‌های‌آزاد ‌سالی‌خوف کشتی‌گیر روس تیم تله‌کابین گنجنامه به دلیل نامعلوم در وزن کشی قبل از مسابقات شرکت نکرده بود و صادق گودرزی کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم تیم تله‌کابین گنجنامه همدان پس از وزن‌کشی روز گذشته اردوی تیم را ترک و در مسابقه نیمه نهایی در مقابل "تیم خونه به خونه" بابل شرکت نکرد.

در هنگام آغاز برگزاری مسابقات هیچ مسئولی از استان همدان در سالن 12 هزار نفری آزادی، محل برگزاری مسابقات حضور نیافته است.

هم اکنون مسابقات آغاز شده و هزار هوادار همدانی حاضر در ورزشگاه در مقابل هواداران پرشور بابلی در بیشتر لحظات سکوت اختیار کرده‌اند.

در اواسط برگزاری مسابقه بین تماشاگران درگیری لفظی به وجود آمد که در نهایت منجربه پرتاب اشیا از سوی تماشاگران به سوی یکدیگر شد.

رقابت تیم خونه به خونه بابل و تله کابین گنجنامه هم اکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول