اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

زنان حضور حداکثری در انتخابات را در خانواده نهادینه کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: زنان باید در زمینه تبیین و نهادینه ساختن حضور حداکثری در انتخابات در خانواده نقش خود را ایفا کنند.

زنان حضور حداکثری در انتخابات را در خانواده نهادینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در همایش بزرگ تبیین مسئولیت زنان در فیروزکوه اظهار کرد: خانواده یکی از مهم‏ترین نهادهای جامعه است که اساس و پایه اجتماع را تشکیل می‏دهد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: رشد، شکوفایی، تعالی و بالندگی جامعه در نهاد خانواده شکل گرفته و از مسیر درونی آن می‏گذرد.

افشارنادری تاکید کرد: عملکردهای مهم خانواده از جمله تربیت کودکان، انتقال ارزش و باورها، آداب و سنن، تولید مثل، تامین معاش، پویایی اقتصادی و انتقال میراث فرهنگی گذشتگان در درون خانواده شکل می‏گیرد و بر این اساس است که در دین مبین اسلام نیز نهاد خانواده از جایگاه ویژه‏ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: بخش عمده‏ای از رسالت تحکیم خانواده‏ها بر عهده صاحب‏نظران و کارشناسان است اما نیازهای روحی، روانی و عاطفی از جمله نیازهایی است که خداوند متعال در وجود انسان نهاده و دستیابی به این نیازها جز در نظام خانواده تامین نخواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: به لطف خدا و عنایت مسئولان نظام در نقاط مختلف کشور استفاده از نظر صاحب‏نظران به شیوه‏های مختلف بسط و گسترش یافته و هم‏اکنون خانواده‏ها از سطح آگاهی بسیار بالایی در این عرصه برخوردار هستند.

افشارنادری بیان کرد: دستیابی به آرامش، سکون و تعالی، برنامه‏ریزی در عرصه‏های مختلف و پایبندی به تعهدات و اخلاقیات از مولفه‏های مهم تحکیم خانواده محسوب می‏شود.

وی تصریح کرد: هدف دشمنان چیزی جز متزلزل‏ کردن ارکان خانواده و اجتماع نیست تا اتحاد، انسجام، تعهد، ایثار و فداکاری موجود در این نهاد مقدس را سست و کم‏رنگ کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دشمنان اسلام همواره بیکار نمی‏نشینند و از هر حربه‏ای برای دستیابی به اهداف شوم خویش بهره می‏برند.

افشارنادری اضافه کرد: دشمنان خواهان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند و می‏خواهند مردم را ناراضی کنند و موجبات فاصله گرفتن آنها از نظام را فراهم آورند.

وی گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه فردی برای خانواده‏ها و اجتماع در راستای انجام رسالت دینی آنها محسوب می‎شود که باید آن را به نحو احسن ایفا کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: مردم باید خود را مجریان اصلی انتخابات دانسته و این را بدانند که هر زمانی که آحاد جامعه در عرصه‏های اجتماعی و سیاسی حضوری فعال داشته باشند، دشمنان دلسرد و از تحریم‏های اقتصادی ایران ناامید می‏شوند.

افشارنادری با اشاره به بیان امام راحل که زنان ما نیمی از جامعه هستند و نیم دیگر تربیت شده دامان همین زنان هستند، تصریح کرد: زنان ایران اسلامی و این مرز و بوم در انقلاب و سال‏های دفاع مقدس حضوری حماسی و پررنگ داشتند و رسالت خویش را به انجام رساندند.

وی اظهار کرد: امروز نیز زنان باید همان‌‏طور در تبیین و نهادینه ساختن حضور حداکثری در انتخابات در خانواده نقش خود را ایفا کنند.

افشارنادری اضافه کرد: ولایت‏مداری اساس پیشرفت، بالندگی و سعادت‏مندی اجتماع و انقلاب است.

وی تاکید کرد: حال که برای حفظ ارزش‏های این انقلاب عظیم خون‏های پاک و مطهر زیادی بر زمین ریخته شده، باید در راستای حفظ و حراست از این دستاورد با حضور حماسی در همه صحنه‏ها بدخواهان و بداندیشان نظام و انقلاب را دلسرد و آنها را به عقب‏نشینی وادار کنیم.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول