اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظم جلالی:

شاهرودی‏ها اجازه سوءاستفاده به دشمن ندهند

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: سمنانی‏ها همواره مورد احترام هستند و شاهرودی‏ها در این برهه حساس نباید اجازه سوءاستفاده به دشمن بدهند.

شاهرودی‏ها اجازه سوءاستفاده به دشمن ندهند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از دفتر نماینده شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی اظهار کرد: مردم شاهرود با درک صحیح از واقعیت‏های کشور و با تبعیت کامل از مقام معظم رهبری که همه ما را به وحدت فراخواندند، باید در مقابل هتاکی‏ها، رفتاری درخور شأن شهر معلمان دین و اخلاق داشته باشند.
وی افزود: نباید هتاکی‏ها ما را به رفتارهای نسنجیده و شتاب‏زده وا دارد و عنصر شاهرودی صبور، متین و دارای منطق قوی و استدلال است و هیچ‏گاه دچار رفتارهای عجولانه نمی‏شود.
جلالی گفت: امروز باید با حفظ آرامش و نهایت همدلی با عملکرد صحیح خود اجازه ندهیم دشمنان سوءاستفاده کنند.
نماینده شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نام شاهرود، افتخارات بزرگ شاهرود، مراجع عظیم‏الشان تقلید شاهرودی همانند حضرت آیت‏الله العظمی حاج سیدمحمود شاهرودی و حضرت آیت‏الله العظمی اشرفی، شهدای عالی‏قدر شاهرودی و ... همه و همه برای همیشه تاریخ گواه مستحکمی بر فرهنگ و عظمت این خطه از ایران اسلامی است.
جلالی افزود: مردم شریف و همیشه سرافراز شهرستان سمنان مورد احترام و تکریم همه ما و آحاد مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی هستند و ما هیچ‏گاه ایثارگری‏ها، رشادت‏ها و جانبازی‏های آنها را در مسیر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس فراموش نمی‏کنیم و بسیاری از هم‏سنگران سمنانی ما در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند.
‏نماینده شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ‌در شرایط کنونی باید با نصب‏العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری به سمت برگزاری یک انتخابات شکوهمند با مشارکت حداکثری مردم در رقابت سالم و اوج آرامش و امنیت به پیش برویم.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول