اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خبر داد

کسب رتبه نخست توسط شورای آموزش و پرورش همدان

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان از کسب رتبه نخست توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان خبر داد.

کسب رتبه نخست توسط شورای آموزش و پرورش همدان
حسن‌ قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اصلاح و نوسازی نظام تعلیم و تربیت با مشارکت و نظارت مردم محقق می‌شود، افزود: مشارکت در آموزش و پرورش پدیده‌ای است که مورد توجه کشورها قرار گرفته تا از این طریق تعامل همه‌جانبه مردم و مسئولان در عرصه تعلیم و تربیت شاهد اعتلای روزافزون این بخش باشیم.
وی با اشاره به کسب رتبه نخست توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان در سطح استان گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با هدف توسعه مشارکت‌های مردمی نقش مناسب خود را در تصمیم‌گیری‌های آموزشی و پرورشی ایفا می‌کند.
فرماندار شهرستان همدان ادامه داد: در شورای آموزش و پرورش سعی شده نظرات کارشناسانه فرهنگیان و اعضای اصلی اخذ شود تا با بهره‌گیری از آنها شاهد ارتقای جایگاه آموزش و پرورش باشیم.
وی از حضور اعضای شورای آموزش و پرورش در برخی از مدارس و تشکیل جلسه در آنها سخن راند و ابراز کرد: دعوت از مدیران مقاطع مختلف برای شرکت در جلسات شورای آموزش و پرورش برای استفاده از تجارب و نظرات آنها از دیگر موضوعات قابل توجه بوده است.
قهرمانی‌مطلق با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در دو بخش عمرانی و نرم‌افزاری گفت: تکمیل و ساخت مدارس، احداث نمازخانه‌ها و... از یک سو و توجه به رویکردهای آموزشی و پرورشی و ارتقای سطح دانش‌آموزان از بعد علمی و معنوی از سوی دیگر از جمله مباحثی بوده که توسط این شورا مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
وی از اجرایی شدن 97 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان خبر داد و ابراز کرد: نقش فعال انجمن اولیا و مربیان در شورای آموزش و پرورش، بازرسی شورا از آموزشگاه‌های خصوصی زبان و تشکیل دقیق و به موقع جلسات از دیگر فعالیت‌های این شورا به شمار می‌رود.
فرماندار شهرستان همدان گفت: هم‌اندیشی از همه ظرفیت‌های فکری، علاوه بر اینکه احتمال خطا را در تصمیم‌گیری کاهش می‌دهد، زمینه‌ساز بارور شدن اندیشه‌ها و بهره‌مندی از تجارب است پس باید از این ظرفیت مهم برای ارتقای وضعیت کنونی بهره کافی و وافی برده شود.
وی در پایان سخنانش افزود: شوراهای آموزش و پروش فرصت مناسبی است تا این نهاد مهم به عنوان نقش آموزشی و تربیتی در راستای جلب افکار عمومی گام مؤثری بردارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول