اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس خبر داد

ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور فارس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: در راستای تقویت سطح فرهنگی استان فارس، فعالیت‌های مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان فارس ارزیابی می‌شود.

ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان فارس، سعید مظلومیان در جلسه شورای فرهنگی این استان اظهار داشت: در بهمن ماه امسال با حضور معاون دانشگاه پیام‌نور، برنامه‌ها و مسائل فرهنگی دانشگاه پیام‌نور فارس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی با تاکید برتوسعه فعالیت‌های فرهنگی در مراکز و واحدها، خواستار هدفمند شدن این فعالیت‌ها و توجه بیشتر به محتوای برگزاری برنامه‌ها شد.
مظلومیان همچنین  ابراز داشت: بانک اطلاعات فرهنگی دانشگاه پیام‌نور فارس باید هرچه سریع‌تر به روزرسانی شده تا اطلاعات مورد نیاز به راحتی قابل دریافت و پالایش باشد.
این مسئول برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای فعالان بخش فرهنگی مراکز و واحدها را ضروری دانست و تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی برای انجمن‌های علمی دانشجویی هرچه سریع‌تر برگزار شود.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور فارس با تاکید بر برگزاری فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه پیام‌نور این استان‌ خاطرنشان کرد: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآنی در سطح این استان باید با جدیت و به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
در این جلسه اجرای برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات قرآن، مهدویت، حجاب و عفاف و پاسخگویی به شبهات در سطح استان فارس مورد تاکید قرار گرفت.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین گفت: درصورت مهیا شدن امکانات لازم فعالیت آموزشی در دانشگاه پیام‌نور قطب‌آباد آغاز می‌شود.
مظلومیان اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی مقدمات راه‌اندازی واحد قطب آباد فراهم شده که از نیم‌سال آینده در رشته‌های حسابداری، اقتصاد و جغرافیا  دانشجویان در کلاس‌ها حضور می‌یابند.
وی افزود: با توجه به تاکید بر افزایش کیفی دانشگاه و عدم افزایش واحد جدید در سطح این استان، با راه‌اندازی دانشگاه پیام‌نور قطب آباد، تعداد مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان فارس به 47 مرکز و واحد افزایش می‌یابد.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان فارس در بخش دیگری از این نشست از نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس و بخشدار کردیان خواست تا پیگیر انجام تعهدات هیئت موسس این واحد دانشگاهی شده و زمین، امکانات و تجهیزات مورد نیاز را دراختیار دانشگاه قرار دهند.
محمد رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر دانشگاه پیام نور قطب آباد تاکید و ابراز امیدواری کرد که موانع و مشکلات راه‌اندازی این واحد دانشگاهی هرچه سریع‌تر برطرف شود.
وی ابراز امیدواری کرد که دانشجویان این واحد دانشگاهی از ابتدای اسفند ماه سال جاری تحصیل خود را در قطب آباد آغاز کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول