اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی فردوس خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و هنری فردوس تا پایان سال

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان فردوس گفت: ساختمان اداری مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فردوس تا پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و هنری فردوس تا پایان سال
جواد غلامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فردوس از سال 85 آغاز شد و در حال حاضر نیز این پروژه در دست اجرا است.
وی افزود: تاکنون بیش از 450 میلیون تومان اعتبار در این پروژه هزینه شده و در سال‌جاری نیز مبلغ 600 میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته است.
غلامزاده تصریح کرد: مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فردوس در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع در سه طبقه احداث می‌شود که احداث سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 500 نفر از جمله امکانات این مجتمع است.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی فردوس با اشاره به پیشرفت 67 درصدی این پروژه، ضعف پیمانکار در اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فردوس را پذیرفت و یادآور شد: اگر پیمانکار با سرعت بیشتری پروژه را پیش می‌برد بدون تردید پروژه تاکنون به بهره‌برداری می‌رسید.
وی گفت: اخطارهای لازم به پیمانکار پروژه داده شده و پیش‌بینی می‌شود که با تعهدات صورت گرفته از سوی پیمانکار، ساختمان اداری این پروژه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.
غلامزاده افزود: با اختصاص اعتبار لازم سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری فردوس نیز تا پایان تیرماه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از اختصاص اعتبار نمی‌توان در مدت دو تا سه ماه پروژه را به اتمام رساند، تصریح کرد: نباید توقع داشت که پروژه‌ها پس از اختصاص اعتبار در مدت کوتاهی به بهره‌برداری برسد.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی فردوس یادآور شد: اگرچه ضعف پیمانکار در اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فردوس محسوس است ولی باید در نظر داشته باشیم که هر پروژه زمانبندی خاص خود را دارد و با توجه به فصل سرما، امکان اجرای برخی از عملیات ساختمانی نظیر نماکاری ممکن نیست.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول