اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شکست قیمت کاذب مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند ساخت و ساز مسکن مهر در این استان راضی کننده بوده که قیمت کاذب مسکن و زمین را به خوبی شکسته است.

شکست قیمت کاذب مسکن در کهگیلویه و بویراحمد
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد صبح امروز در کارگروه مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 24 هزار واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است و تاکنون برای مسکن مهر بیش از280 میلیارد تومان هزینه و 330 میلیارد تومان انعقاد قرار داد شده است. 
نیکزاد عنوان کرد: از این تعداد 11 هزار و 500 واحد آن در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت است که هفت هزار واحد آن در مرحله نازک کاری و یا پایانی است و بقیه تا پایان امسال به مرحله نازک‌کاری می‌رسند.  
به گفته نیکزاد، 12 هزار و 500 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاها است که چهار هزار واحد در دست اجرا و  هفت هزار و 50 واحد آن در روستاها تصویب شده که 93 درصد آنها منجر به قرار داد شده و بانک در حال پرداخت وام است.
مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: میزان سهم و تعهد کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات مسکن مهر بیش از 429 میلیارد تومان بوده که با توجه به آمار ارائه شده برای 424 میلیارد تومان آن متقاضی معرفی شده است. 
 وی احداث بیش از دو هزار و 767 واحد مسکن مهر با میزان تسهیلات پرداختی 30 میلیارد ریال در حوزه بافت‌های فرسوده و ساخت پنج هزار و 440 واحد با میزان تسهیلات پرداختی 446 میلیارد ریال در بخش نوسازی و بهسازی مسکن روستایی را از سایر اقدامات انجام شده در بخش مسکن کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
 نیکزاد تاکید کرد: روند ساخت و ساز مسکن مهر در این استان راضی کننده بوده که قیمت کاذب مسکن و زمین را شکسته است.
 نیکزاد با قدردانی از تلاش و همت همه دست‌اندرکاران مسکن مهر در این استان اظهار داشت: رؤیای ناباورانه خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد جامعه تحقق می‌یابد و مسکن مهر این استان در آستانه واگذاری قرار گرفته است.
 وی تصریح کرد: بخش مسکن از مهمترین مطالبات، نیازها و خواسته‌های مردم است که تحولات عظیمی طی سال‌های گذشته در این حوزه انجام شده و یا در حال انجام است. 
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برای شروع واگذاری‌ها به زودی کلید 272 واحد مسکن مهر در گچساران و 72 واحد در یاسوج به متقاضیان واگذار می‌شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول