اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال اطلاع‌رسانی‌های گسترده اوقاف صورت می‌گیرد

موقوفات خراسان‌جنوبی در حال افزایش / بانوی نهبندانی اراضی‌اش را وقف کرد

خبرگزاری فارس: به دنبال اطلاع‌رسانی‌های گسترده اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در ماه‌های اخیر شاهد رشد موقوفات هستیم.

موقوفات خراسان‌جنوبی در حال افزایش / بانوی نهبندانی اراضی‌اش را وقف کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند اطلاع‌رسانی‌های گسترده اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در ماه‌های اخیر به ویژه در مدیریت جدید سبب رشد موقوفات حتی در دورترین نقاط استان شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان با تایید این مطلب به خبرنگار فارس گفت: بانوی نهبندانی سه سیر‌آب و اراضی از مزرعه و قنات خیرآباد میقان را وقف بر عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) کرد.
حجت‌الاسلام محمد الهی افزود: فاطمه جعفری فرزند محمدحسن در اقدامی خیرخواهانه سه سیرآب و اراضی از مزرعه و قنات خیرآباد میقان را وقف عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) کرده که اقدامی ارزشمند است.
رئیس اوقاف و امور خیریه نهبندان افزود: افرادی که اقدام به وقف اموال و دارایی‌های خود کرده‌اند هدفشان مقدس بوده و ما ضامن اجرای این اهداف مقدس هستیم.
الهی افزود: اجرای نیت واقف از وظایف اصلی ما بوده که باید بیشتر و بهتر به آن رسیدگی کنیم و نگاه ما بر آن است که در بحث موقوفات به این مهم توجه وی‍ژه شود تا بتوانیم نیات واقفان را به طور کامل اجرا کنیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه نیز اظهار داشت: واقف حاج محمدحسن کرتی فرزند مرحوم محمدعلی کرتی متولد سال 1310 در اقدامی خداپسندانه یک قطعه زمین خود واقع در بشرویه را برای مسجد امام هادی(ع) وقف کرد.
حجت‌الاسلام دادخدا خدایی افزود: افرادی اقدام به وقف اموال و دارایی‌های خود می‌کنند و ما باید بیشتر و بهتر به موقوفاتشان رسیدگی کنیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه نیز از وقف یک باب منزل مسکونی در سربیشه توسط فاطمه پرنیان برای مصارف عمرانی و فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سربیشه خبر داد.
حجت‌الاسلام علی سنجری افزود: این واقف در اقدامی خدا پسندانه یک‌باب منزل مسکونی خود به مساحت 150 متر مربع واقع در خیابان آزادی، پشت شرکت گاز شهر سربیشه را وقف مصارف عمرانی و فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سربیشه کرد.
انتهای پیام‌/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول