اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

‌ایران همواره قربانی ترور بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شخصیت‌های بزرگ کشور توسط تروریست‌های جنایتکار به شهادت رسیده‌اند و جمهوری اسلامی ایران همواره قربانی ترور بوده است.

‌ایران همواره قربانی ترور بوده است
به گرارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در حسینیه شهدای اراک برگزار شد، تصریح کرد: ‌جمهوری اسلامی ایران همیشه تروریسم و تروریست‌ها را محکوم کرده است و این عمل را نشانه ضعف دشمنان خود می‌داند.
وی از کشورهای مدعی حقوق بشر که در برابر شهادت احمدی‌روشن، شخصیت نخبه علمی کشورمان سکوت کردند گلایه و بیان کرد: این کشورها اگر راست می‌گویند و با ترور مخالف هستند چرا عمل وحشیانه ترور شهید احمدی‌روشن را محکوم نکردند. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استکبار جهانی و نظام سلطه برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به ترویج اسلام‌هراسی و مبارزه با دین مقدس اسلام زده‌اند و با طرح ادعا‌های پوچ و بی‌اساس و به بهانه‌های مختلف مانند دست داشتن مسلمانان در حادثه 11 سپتامبر، به کشورهای اسلامی حمله می‌کنند و برای به غارت بردن این کشورها دست به کشتار مردم بی‌گناه می‌زنند.
دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت علی‌ابن موسی‌الرضا اشاره ‌و اظهار کرد: این ایام بسیار ارزشمند است و همه ما باید از این فرصت در راستای احیای شعائر اسلامی و بزرگداشت پیغمبر(ص) و خاندان بزرگوار ایشان هر چه بیشتر بکوشیم.
وی با اشاره به اینکه در اسلام فرهنگ نبوی احترام و جایگاه خون انسان و حفظ آبروی افراد بسیار بالا و والا است، افزود: سعادت بشری، عدالت و صلح و دوستی در جهان در مسیر فرهنگ پیامبر اعظم(ص) و پیروی از قرآن که مطلوب‌ترین و اثرگذار‌ترین قانون‌ها را برای بشریت به ارمغان آورده، محقق می‌شود.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول