اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه جامعه دانشگاهی دانشگاه زابل در محکومیت ترور شهید احمدی روشن

امروز جهاد اصلی، جهاد علم است

خبرگزاری فارس: دانشگاه زابل در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز جهاد اصلی، جهاد علم است و پژوهشگران و دانشمندان ما در تمام عرصه‌های علمی و آموزشی نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

امروز جهاد اصلی، جهاد علم است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، در این بیانیه آمده است: شهادت مصطفی احمدی روشن را به ملت شهید پرور ایران اسلامی، جامعه دانشگاهی و خانواده این شهید بزرگوار تسلیت می‌گوییم.
این بیانیه می‌افزاید: دانشمندان ما در تمام عرصه‌های علمی و آموزشی نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا شاهد پیشرفت کشورمان باشیم و استکبار جهانی همواره درصدد بوده و هست که از پیشرفت‌های ما جلوگیری کند و این هدف شوم خود را با انجام ترورهای ناجوانمردانه پیگیری می‌کند.
این بیانیه می‌افزاید: اما دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی با توجه به تجربیات بسیار در شهادت نخبگانی همچون مطهری‌ها، رجایی‌ها، باهنرها، چمران‌ها و علی محمدی‌ها و امروز احمدی‌ها هنوز درک نکرده‌اند که ملت غیور ایران اسلامی در نهضتی درس خوانده و زندگی می‌کند که از عاشورا سر چشمه گرفته و افتخارش شهادت در راه حق است.
در این بیانیه آمده است: شهدا در این راه به «عند ربهم یرزقون» نائل می‌شوند و خون‌های پاکشان منشأ هدایت و پیشرفت این کشور و آبیاری درخت انقلاب می‌شود.
جامعه دانشگاهی دانشگاه زابل ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید احمدی روشن و جامعه علمی، از نهادهای مسئول می‌خواهد تا عاملان و آمران چنین اقداماتی را هر چه سریع‌تر شناسایی و به مجازات برسانند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول