اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات دهگلان:

تبعیت از رهبری سبب اقتدار نظام شده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات دهگلان گفت: پیوند مردم با ولایت و تبعیت از رهنمودهای رهبری از سوی مردم و مسئولان سبب اقتدار نظام شده است.

تبعیت از رهبری سبب اقتدار نظام شده است
حمدالله کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان، انتخابات را یکی از شاخصه‌های مهم کشور در حوزه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش و موضوعات مختلف ذکر کرد و افزود: ملت سر افراز ایران با تبعیت از فرامین حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت در تمام صحنه‌های انقلاب به ویژه در انتخابات مختلف حضور پرشور و حماسی داشته‌اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان دهگلان برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور را افتخار نظام ایلامی و ملت ایران خواند و اظهار داشت: ملت ولایت‌مدار ایران با وجود تبلیغات زهرآگین دشمنان در اکثر انتخابات پرشورتر از گذشته حضور داشته‌اند و امید دشمنان را بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس نهم به یأس مبدل خواهند کرد.
وی تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات با برنامه‌ریزی مناسب و حضور حماسی مردم محقق خواهد شد.
کریمی یادآور شد: با وجود تمام محدودیت‌هایی که از سوی استکبار جهانی با ایجاد تحریم‌های مختلف صورت می‌گیرد اما این محدودیت‌ها تأثیری در اراده ملت ایران نداشته و نخواهد داشت بلکه ملت با اقتدار و صلابت پاسداری و رسیدن به اهداف والای انقلاب را ادامه خواهند داد.
معاون فرماندار دهگلان گفت: ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هر زمان احساس کنند که به حضور آنها در صحنه‌های مختلف نیاز است در صحنه حاضر شده و جواب دندان‌شکن به دشمنان می‌دهند.
وی تاکید کرد: پیوند مردم با ولایت و تبعیت از رهنمودهای رهبری از سوی مردم و مسئولان موجب شده است که انقلاب اسلامی با اقتدار به حیات پر برکت خود ادامه دهد.
کریمی با عنوان اینکه تمامی تلاش دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس است، افزود: آنان که به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات، سرد جلوه‌دادن رقابت‌های گروهی، جناحی، سیاسی و کاندیداهای انتخابات هستند تا به نوعی شور و نشاط مردم در جریان انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند و بتوانند از این فضا در راستای اهداف و منافع خودشان سوءاستفاده کنند.
معاون فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: جریانات مخالف نظام تلاش گسترده‌ای برای عدم مشارکت مردم یا کاهش این مشارکت انجام می‌دهند و آنان به دنبال ایجاد رقابت‌های منفی و کشاندن رقابت به تنش و دامن زدن به اختلافات هستند.
وی افزود: دشمنان این ملت باید بدانند که بصیرت و آگاهی مردم تاکنون بسیاری از این نقشه‌های آنان را در گذشته نقش بر آب کرده است و به یقین در انتخابات مجلس نهم نیز این چنین خواهد شد.
به گفته کریمی، مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم دشمنان را خلع سلاح خواهد کرد و این موضوع از شعور سیاسی ملت بزرگ ایران اسلامی و بصیرت مردم استنباط می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات دهگلان در پایان ابراز امیدواری کرد که انتخابات مجلس نهم با تدبیر هوشیارانه مسئولان و بصیرت ملت، به خوبی برگزار و نقشه‌های مخالفان انقلاب نقش بر آب می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول