اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون محیط زیست طبیعی گلستان:

داشتن صنایع سبز نیازمند همکاری همگان است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل محیط زیست طبیعی استان گلستان گفت: برای داشتن صنایع سبز استان پیگیری بدنه دولت و همکاری صاحبان صنایع ضروری است.

داشتن صنایع سبز نیازمند همکاری همگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نعمت مهاجرابرسجی صبح امروز در نخستین همایش قانون، صنایع آلاینده و راه‎های کنترل آلودگی با بیان اینکه حفظ محیط زیست یک مسئله مهم برای نسل بشر است، اظهار داشت: پیشرفت کشور برای این است که انسان‎ها زندگی سالم و مطلوبی داشته باشند، لذا اگر محیط زیست تخریب شود همه اینها باطل خواهد شد.
وی تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست به فرموده مقام معظم رهبری یکی از اساسی‎ترین وظایف است که مسئولان باید آن را در اولویت کاری خودشان قرار دهند، لذا حجت بر اقشار مختلف مردم و دولتمردان تمام است.
معاون اداره کل محیط زیست طبیعی گلستان بیان داشت: مسئولان باید با بهره‎گیری از قانون و توان نیروی کارشناسی همگام با صنعتی شدن و پیشرفت جامعه، مسائل محیط زیست را در اولویت قرار داده و در چارچوب قوانین و مصوبات مجلس اجرایی کنند.
مهاجرابرسجی یادآور شد: به همت مسئولان و بدنه کارشناسی سازمان محیط زیست و حمایت قانونی، قضایی و تمام ارگان‎ها و نهادهای مرتبط حفظ محیط زیست، جهش و گام‎های مهم و بزرگی در راستای کنترل آلودگی‎ها برداشته شده است.
وی متذکر شد: صنایع آلاینده موظف‎اند در چارچوب قانون و با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به رفع آلایندگی و احداث سیستم‎های کنترل اصولی فنی و کارآمد اقدام کنند به‌گونه‎ای که خروج آلاینده‎های آنها کاملاً با استانداردها و حدود مجاز سازمان حفاظت محیط زیست انطباق داشته باشد.
معاون اداره کل محیط زیست طبیعی گلستان اذعان داشت: امیدواریم شاهد روزی باشیم که نام هیچ‎یک از صنایع استان گلستان در فهرست آلاینده‎ها نباشد و به جای آن در فهرست صنایع سبز استان گنجانده شود که این امر با پیگیری بدنه دولت و همکاری صاحبان صنایع تحقق می‎شود.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول