اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

تقویت رشته‌های ورزشی پایه و بومی‌گرایی در ورزش

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: باید به سمت تقویت رشته‌های ورزشی پایه و بومی‌گرایی در ورزش حرکت کنیم.

تقویت رشته‌های ورزشی پایه و بومی‌گرایی در ورزش
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش سه‌شنبه شب در نشست با مسئولان و رکابزنان تیم ملی دوچرخه‌سواری اظهار داشت: تقویت رشته‌های پایه زمینه موفقیت را در سایر رشته‌های ورزشی نیز فراهم می‌کند.
وی افزود: دو سوم ورزشکاران ما اگر بومی نباشند به مشکلات متعددی در رشته‌های مختلف بر می‌خوریم.
استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت رشته‌های پایه خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم در سفر چهارم دولت به استان بوشهر مجوز احداث پیست چند منظوره را برای استان بوشهر بگیریم.
جهانبخش تصریح کرد: امیدواریم با تحقق وعده وزارت نفت برای کمک 5 میلیارد تومانی به ورزش استان بوشهر، شاهد پیشرفت تمام رشته‌های ورزشی در این استان باشیم.
وی با اشاره به حضور تیم‌های مختلف ورزشی بوشهر در لیگ‌های برتر کشور گفت: این تیم‌ها اگر به تقویت تیم‌های پایه خود توجه نکنند در آینده با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با وجود اینکه هوای استان بوشهر در اکثر مواقع سال گرم است اما آب و هوای خاصی هم در ایام زمستان دارد که شرایط مطلوبی را برای اردوهای مختلف فراهم کرده است.
جهانبخش گفت: بوشهر از نخستین استان‌های کشور است که فوتبال در آن شکل گرفته و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته، ورزش‌های پایه نیز رشد یابد.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری روی ورزش‌های پایه اظهار داشت: استانداری اسپانسر رشته دو و میدانی بوشهر شده و هدف ما از این کار رشد و توسعه این ورزش در بوشهر بوده است.
استاندار بوشهر با اشاره به سابقه تاریخی استان بوشهر در عرصه مبارزه با استکبار اضافه کرد: بوشهر پرچمدار مبارزه با استعمار است و نام این استان با تاریخ گره خورده است.
جهانبخش با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی و علمی استان بوشهر اظهار داشت: وجود پارس شمالی، جنوبی، نیروگاه اتمی، مناطق ویژه اقتصادی، گمرک، شیلات و.... بوشهر را به یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور در عرصه فعالیت‌های اقتصادی و تجاری تبدیل کرده است.
در پایان این نشست استاندار بوشهر هدایای فرهنگی را به کادر فنی و رکابزنان تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران اهدا کرد.
سی‌ودومین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 23 سال، از تاریخ 19 تا 29 بهمن ماه سال جاری در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران نیز برای آمادگی حضور در این رقابت‌ها اردویی را در بوشهر برگزار کرده است.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول