اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

یادآوری آرمان‌های انقلاب به جوانان ضروریست

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: حفظ و پاسداشت آرمان‌ها و اهداف والا و مقدس انقلاب اسلامی و یادآوری و شناساندن آن به جوانان و نسل‌های جدید در دهه فجر ضروری است.

یادآوری آرمان‌های انقلاب به جوانان ضروریست

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی سه‌شنبه شب در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان زرند پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطف تاریخ ایران و جهان عنوان کرد و اظهار داشت: دهه فجر یادآور خاطرات و ارزش‌هایی است که کمتر از ذهن‌ها پاک می‌شود.

وی بر ضرورت حفظ و پاسداشت آرمان‌ها و اهداف والا و مقدس انقلاب اسلامی و یادآوری و شناساندن آن به جوانان و نسل‌های جدید تأکید کرد و افزود: این انقلاب با رهبری‌های حضرت امام (ره) و رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم در سال 57 به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند در این جلسه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ابراز داشت: ما قیامی داریم که روز به روز تجلی آن بیشتر شده و اگر امروز حرکتی را داریم، همه نشأت گرفته از انقلاب است

وی با اشاره به نقش و جایگاه مردم در پیروزی انقلاب گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان ادارات و مردم برنامه‌های خوبی در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان داشته باشیم.

این مسئول همچنین از مسئولان خواست، نسبت به فضاسازی اداره خود متناسب با ایام عزاداری دهه آخر صفر اقدام کنند.

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زرند تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: شناسایی ولایت فقیه، آشنایی با آرمان‌ های امام راحل، امید بخشی و ایجاد روحیه شور و نشاط به آحاد مردم از دیگر اهداف اینگونه برنامه‌ها است.

محمدرضا نخعی از تمام مسئولان شهرستانی خواست، نهایت تلاش و اهتمام خود را در راستای تدوین و اجرای برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه فجر در سال جاری به کار گیرند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول