اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

مشارکت حداقلی در انتخابات راهبرد اصلی دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: راهبرد دشمنان داخلی و خارجی در این برهه از زمان حضور کمرنگ مردم در انتخابات با هدف زیر سئوال بردن مشروعیت نظام است.

مشارکت حداقلی در انتخابات راهبرد اصلی دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، نیروی اقتدارگر و حافظ امنیت اجتماعی جامعه است، اظهار داشت: با گذری بر تاریخ و واکاوی حوادث و بحران‌های چالش برانگیز چون فتنه سال 88 نیروی انتظامی در اوج مظلومیت اما در عین اقتدار با آرایش کارشناسانه صحنه با تمام توان از ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب حفاظت و دفاع کرد.
وی نیروی انتظامی را نهادی ولایتمدار و مردم محور خواند و تأکید کرد: مدیریت کارامد، بکارگیری برنامه کاربردی مدون در چارچوب قانون، تعامل و همکاری مردم و نیروی انتظامی مؤلفه‌های کلیدی است که رشد و توسعه پایدار امنیت نسبی را در تمام حوزه‌ها  ارتقا خواهد بخشید.
فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره بر اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت زیادی برخوردار است تصریح کرد: نیروی انتظامی در تأمین امنیت برای حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات براساس قانون نقشی برجسته و ارزشمند دارد.
وی با تأکید بر اینکه تویسرکان با بالاترین نامزدهای انتخاباتی با گرایش‌های متفاوت نسبت به دیگر شهرهای استان از شرایط ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: شرایط کنونی انتخابات در تویسرکان گویای مشارکت بالای مردم در این مهم است پس می‌طلبد که نیروی انتظامی در چارچوب قانون و در راستای حفاظت از رأی مردم توانمند و آگاهانه اقدام کند.
رضانیا ایجاد بسترهای لازم برای اعتمادسازی مردم را راهکاری راهبردی برای مقابله با دشمنان از سوی نیروی انتظامی خواند و گفت: جلب اعتماد آحاد مردم به نیروی انتظامی، مشروعیت نظام و ضریب امنیت را در سطوح مختلف جامعه افزایش خواهد داد.
وی در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه هدف اصلی دشمن از ایجاد فرافکنی در پیکره جامعه اسلامی ایران مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: راهبرد دشمنان داخلی و خارجی در این برهه از زمان حضور کمرنگ مردم در این رویداد سرنوشت‌ساز با هدف زیر سئوال بردن مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.   
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول