اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر کشور

مرکز درمان اعتیاد اجباری سنگ‌بست به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر کشور مرکز درمان اعتیاد اجباری سنگ‌بست به بهره‌برداری رسید.

مرکز درمان اعتیاد اجباری سنگ‌بست به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مصطفی محمدنجار در این مراسم اظهار داشت: گرفتار کردن جوانان این مرز و بوم به دام اعتیاد از جمله توطئه‌های استکبار جهانی است.
وی افزود: بازگشت معتادان پس از درمان به آغوش جامعه و خانواده از جمله مواردی است که سبب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
وزیر کشور گفت: سابقه جوانان ایران‌زمین در خلق حماسه‌ها، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنان در طول جنگ تحمیلی زبانزد همگان است و نام رزمندگان لرزه بر اندام استکبار می‌اندازد.
وی تصریح کرد: مبارزه با اعتیاد، مبارزه با نفس و دشمنان نظام اسلامی است و درمان یافتگان از این مراکز ثابت می‌کنند که جوانان ایرانی شاد و سرزنده هستند.
محمود صلاحی استاندار خراسان‌رضوی نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: مبتکر راه‌اندازی اردوگاه‌های ترک اعتیاد در دولت نهم وزیر کشور است که به همت وی در دولت دهم اقدام به راه‌اندازی این مراکز شده است.
وی افزود: خراسان‌رضوی دهمین استانی است که این مراکز در آن راه‌اندازی شده است.
صلاحی گفت: برای اشتغال افرادی که موفق به ترک اعتیاد شده‌اند در قالب تسهیلات مشاغل خانگی حمایت خواهد شد تا بتوانند به آغوش جامعه و خانواده بازگردند.
این مرکز شامل بخش‌های پزشک عمومی، روانپزشک، روانشناس، غربالگری و پرستاری است که هم‌اکنون 108 نفر در آن بستری هستند که 98 درصد آنان جزو معتادان پرخطر هستند.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول