اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال

کشف مواد مخدر در همدان 26 درصد افزایش داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: میزان کشف مواد مخدر در استان همدان در سال جاری 26 درصد افزایش یافته است.

کشف مواد مخدر در همدان 26 درصد افزایش داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی معصوم‌بیگی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اظهار کرد: کسب موفقیت‌ در عملیات‌ها توسط نیروی انتظامی بدون مشارکت و کمک مردم تقریباً غیرممکن است یا آن چنان که شایسته است انجام نمی‌شود.
وی مردمی بودن پلیس را از مهمترین افتخارات این نیرو خواند و افزود: بزرگترین سرمایه معنوی نیروی انتظامی اعتماد مردمی است.
فرمانده انتظامی استان همدان به گستردگی مقوله امنیت در جامعه اشاره کرد و ابراز کرد: امروز با توجه به گسترش جرائم نمی‌توان امنیت را فقط در قالب امنیت فیزیکی تعریف کرد زیرا وجود ماهواره‌ها و وسایل ارتباط مجازی وظیفه پلیس را در برخورد و کشف جرائم سخت‌تر و سنگین‌تر کرده است.
وی امنیت را دارای شاخه‌های متعدد امنیت اخلاقی، فکری، اقتصادی، اجتماعی، فردی و... دانست و افزود: بیش از هر چیز برای برخورد با جرائم متناسب با آنها نیازمند آموزش پلیس و حضور همگانی به عنوان بسیج عمومی برای ارتقای سطح امنیت در حوزه‌های مختلف هستیم.
معصوم‌بیگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاهش سرقت در مقایسه با مدت مشابه در استان گفت: آمارها نشان می‌دهد که سرقت‌ها 32 درصد کاهش دارد.
وی خاطرنشان کرد: کشف مواد مخدر در شهرستان نهاوند به میزان 200 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
امام جمعه نهاوند نیز ایمان و تقوا را مهمترین ویژگی هر پلیس خواند و تأکید کرد: اگر ایمان درونی در وجود هر پلیس کمرنگ شود میزان اثرگذاری این نیرو نیز کم خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در سطح جامعه را در موقعیت کنونی خطرناک خواند و ابراز کرد: یکی از مصادیق تهدیدها و تحریم‌ها ایجاد فضای ناامنی توسط دشمنان در کشور است که وظیفه نیروی انتظامی در این زمینه وظیفه‌ای اثرگذار است.
وی امنیت را مهمترین زیرساخت هر کشور و نظام خواند و افزود: اگر به امنیت کشور توجهی نشود موجودیت نظام تهدید خواهد شد پس پلیس قانون‌گرا و قانونمند در جامعه اسلامی همواره از ارج و قرب خاصی برخوردار است.
امام جمعه نهاوند تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم از مسئولان را تلاشی بیهوده و بدون اثر خواند زیرا همه نیروهای نظامی و انتظامی دارای سرمایه‌های معنوی که همان مردمی بودن است را در پرونده خویش دارند.
فرماندار نهاوند نیز به تخصیص زمین برای مسکن کارکنان نیروی انتظامی نهاوند در شهرک 57 هکتاری مسکن مهر به متراژ 10 هزار متر خبر داد و ابراز کرد: تلاش این نیرو سبب شده که در بخش‌های کشف جرائم و برخورد با ناهنجاری‌ها حائز رتبه‌های برتر استانی شود.
اسماعیل زارعی‌کوشا تقویت مجموعه نیروی انتظامی را موجب تقویت امنیت در جامعه دانست و افزود: ایجاد محیطی امن و آرام جز با دخالت نیروی انتظامی و همکاری مردم میسر نمی‌شود.
در پایان این مراسم از خدمات 26 ماه مظاهر کاظمی قدردانی و عباس نظری به مدت سه سال به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی نهاوند معرفی شد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول