اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان:

اجرای طرح اثربخشی آموزش پیشگیری مواد مخدر در مدارس اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان گفت: طرح پایلوت اثربخشی آموزش پیشگیری مواد مخدر در چندین مدرسه اصفهان به صورت پایلوت انجام و در صورت موفقیت به صورت کشوری اجرا می‌شود.

اجرای طرح اثربخشی آموزش پیشگیری مواد مخدر در مدارس اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،نبی‌الله شاه‌محمدی در برگزاری نخستین همایش سلامت محیط کار و جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی با اشاره به هدف این همایش اظهار داشت: هدف از این همایش بررسی امر اعتیاد و نیز حساس‌سازی مدیران و ارائه مطالب به روز ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه در کمیته فرهنگ پیشگیری  22 دستگاه عضو  هستند، افزود: در امر اطلاع‌رسانی و پیشگیری مواد مخدر آن‌قدر مافیای قدرت مواد مخدر در حال افزایش نقش خود است که تا کنون توانسته نسبت به اطلاع‌رسانی گروه مورد هدف خود در جامعه که نوجوانان و خانواده‌های ما هستند موفق عمل کند.     

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: ما باید کاری کنیم که حداقل تبلیغات سوء دشمنان خود را بی‌اثر کنیم که در این راستا در همه جهات ستاد مبارزه با مواد مخدر وارد شده است.

وی به تعامل با دستگاه‌های مرتبط با پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: تدابیر خوبی تا کنون در راستای پیشگیری در استان به خصوص با ایجاد مراکز محلی ایجاد شده است.

شاه‌محمدی از آموزش مربیان، اساتید مرتبط با مواد مخدر و مراکز درمانی خبر داد و گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر آمادگی آموزش در امر پیشگیری از اعتیاد به هر سازمان و نهادی را دارد.

 وی بیان داشت: وقتی محل کار سالم باشد به مراتب خانواده سالم و در نهایت جامعه سلامتی را داریم.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان از مسئولان استان خواستار شد که امر پیشگیری از اعتیاد را در دستور کار خود قرار دهند.

وی هم‌چنین از فعالیت چندین مدرسه در اصفهان و  میزان اثربخشی با طرح پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: بخشی از مدارس اصفهان در این خصوص وارد عمل شده که در صورت صلاح‌دید به صورت کشوری هم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول