اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

کشف 25 درصد مواد مخدر کشور در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارکنان انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان 25 درصد مواد مخدر کشور در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شده است.

کشف 25 درصد مواد مخدر کشور در سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، غلام نبی کوهکن اظهار داشت: از ابتدای تشکیل مرزبانی در استان شاهد تحولات زیادی چون ارتقای سطح رفاه عمومی مردم و معیشت مرزنشینان، کاهش تصادفات مرگبار خودروهای سوخت کش و سرعت در امور عمرانی در مرز و کنترل قاچاق افسار گسیخته کالاهای دخانی و فرهنگی بوده‌ایم.
وی افزود: با اقدامات و امکاناتی که به مرزهای استان اختصاص یافته است امروز نقطه امنی در استان برای اشرار و قاچاقچیان وجود ندارد.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با تلاش مأموران مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان، 25 درصد از کل کشفیات مواد مخدر در کشور در استان کشف شده است.
کوهکن بیان داشت: مرزبانان غیور سیستان و بلوچستان طی دو سال گذشته، 122 تن انواع مواد مخدر را در مرزهای استان کشف کرده‌اند و در زمینه طرح تخلیه اتباع بیگانه و کاهش جرائم نیز به توفیقات بزرگی دست یافته‌اند که جغرافیای استان و کشفیات به دست آمده نشان می‌دهد که به اهداف تعیین شده دست یافته‌ایم.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مرزبانان استان در طول شبانه‌روز 835 عملیات گشت، کمین، رد زنی و پاکسازی در مناطق آلوده را انجام می‌دهند و از ابتدای سال‌جاری تاکنون 248 هزار عملیات در مناطق مرزی صورت گرفته است. 
کوهکن گفت: در 248 هزار عملیات در مناطق مرزی از ابتدای سال‌جاری، 40 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و 185 نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح دستگیر و به هلاکت رسیدند.
وی کشف 49 دستگاه خودرو را از دیگر اقدامات مرزبانان استان از ابتدای سال‌جاری ذکر کرد و افزود: کاهش چشمگیر قاچاق سوخت و دستگیری عناصر ضدانقلاب و متجاوزان مرزی از دیگر دستاوردهای مرزبانی استان بوده است.
انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول