اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قروه خبر داد

دستگیری 370 قاچاقچی مواد مخدر در قروه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قروه از دستگیری 374 نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان قروه در 9 ماهه گذشته امسال خبر داد.

دستگیری 370 قاچاقچی مواد مخدر در قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه محمد مبین صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قروه اظهار داشت: بیش از 56 کیلوگرم انواع مواد مخدر از این تعداد از سوداگران مرگ در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قروه خاطر نشان کرد: این افراد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت 2 مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان افزود: سند جامع پیشگیری از اعتیاد تا پایان امسال در شهرستان قروه تدوین می‌شود که این امر گام بزرگی در راستای سوءمصرف مواد مخدر خواهد بود.
مبین افزود: پیش‌بینی می‌شود با تحقق سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد در طول برنامه پنجم توسعه، شاهد ضربه‌زدن به استراتژی‌های سیستم اعتیاد باشیم و بدین ترتیب میزان بروز اعتیاد کاهش یابد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قروه اولویت قائل شدن به موضوع پیشگیری اولیه از سوءمصرف مواد مخدر، توجه جدی به تقویت نقش مذهب، در نظر گرفتن فرهنگ بومی، توجه به جنسیت افراد، بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و رسانه‌ها برای ارائه اطلاعات علمی و معتبر را از مهمترین برنامه‌های این سند برشمرد.
وی در پایان تصریح کرد:استمرار ضمانت اجرایی برنامه‌ها و ارزشیابی فعالیت‌ها از جمله مواردی است که موجب مصون‌سازی و واکسیناسیون آحاد سالم و در معرض خطر جامعه خواهد شد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول