اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:

بیش از 52 کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از 52 کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر خبر داد.

بیش از 52 کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر کشف شد
نعمت‌الله منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در پی کسب خبر و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم قصد حمل مقداری مواد مخدر از نوع تریاک با اتوبوس اسکانیا از استان هرمزگان به طرف استان خوزستان را داشت ماموران خبر موردنظر را در دستور کار خود قرار داد و با کسب مجوز قضایی با ایجاد تور ایست بازرسی موقت در محور بوشهر به گناوه اتوبوس مذکور را توقیف و به یگان دلالت داده شد.
وی گفت: پس از بررسی دقیق از خودرو توسط سگهای موادیاب در بدنه داخل خودرو کنار صندلی مسافران مقدار 52 کیلو و 850 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
منصوری خاطر نشان کرد: در این راستا راننده و کمک راننده خودرو هر دو دستگیر و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دیلم استان بوشهر یک محموله قاچاق در شهرستان دیلم کشف و ضبط شد.
وی گفت: ماموران ایست بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم استان بوشهر به یک دستگاه تریلی به رانندگی "م" اهل و ساکن آذربایجان غربی مشکوک و مظنون شدند.
منصوری ادامه داد: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 880 کیسه پلی آلومینیوم بدون مجوز قانونی کشف و ضبط شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: ارزش تقریبی این محموله قاچاق 80 میلیون ریال برآورد شده است و خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و راننده نیز برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان گناوه یک محموله کالای قاچاق در بندر ریگ کشف و ضبط شد.
جانشین فرمانده انتظامی بوشهر گفت: حسب اطلاع واصله از منابع و مخبرین مبنی بر بارگیری کالای قاچاق توسط یک‌ دستگاه خودرو مینی‌بوس در شهر بندر ریگ ماموران در مسیر اصلی گناوه به برازجان بعد از روستای پوزگاه خودرو فوق را به رانندگی "الف" اهل و ساکن برازجان مشاهده و توقیف کردند.
منصوری اضافه کرد: در بازرسی از آن تعداد 504 جفت کفش خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی جمعا" به ارزش تقریبی 126 میلیون ریال کشف و ضبط شد و خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و راننده برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول