اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه پروفیل آلومینیوم شهرستان ماکو خبر داد

تولید 400 تن پروفایل عایق در ماکو

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه پروفیل آلومینیوم شهرستان ماکو گفت: 400 تن پروفایل عایق سالانه در کارخانه پروفیل آلومینیوم شهرستان ماکو تولید می‌شود.

تولید 400 تن پروفایل عایق در ماکو
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه لطیف بایرام‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این کارخانه سالانه 400 تن پروفیل عایق حرارتی و صوتی در این واحد تولید می‌شود که این میزان تولید، نیاز کشور به این محصول را تأمین می‌کند.
وی با اشاره به تولیدات این کارخانه افزود: کارخانه تولید پروفیل‌های آلومینیوم ماکو سالانه بیش از 800 تن پروفیل‌های آلومینیومی برای ساخت انواع پنجره، کانتینر و پارتیشن تولید می‌کند.
بایرام‌زاده با بیان اینکه ارزش تولیدات این واحد 40 میلیارد ریال در سال است، گفت: این واحد علاوه بر تأمین نیازهای داخلی بخشی از محصولات خود را به کشورهای عراق و گرجستان صادر می‌کند.
وی از راه‌اندازی خط تولید پروفیل‌های عایق در برابر صدا و دما در این واحد خبر داد و تصریح کرد: این خط تولید آماده بهره‌برداری است و به‌زودی تولید این محصول آغاز می‌شود.
این مسئول ادامه داد: این محصول جدید برای اولین بار در کشور تولید می‌شود و علاوه بر تأمین نیاز داخلی، بخشی نیز به خارج از کشور صادر می‌شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 50 نفر در این واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند و با بهره‌برداری از خط تولید جدید تعداد فعالان در این کارخانه به 60 نفر افزایش می‌یابد.
بایرام‌زاده گفت: شهرستان ماکو در مرز به عنوان دروازه ورود به اروپا محسوب شده و دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است از این‌رو زمینه‌های مناسبی برای تجارت و سرمایه‌گذاری خارجی در این منطقه وجود دارد و سرمایه‌گذاری‌های دولتی و بخش خصوصی در آن از رشد مطلوبی برخودار هستند.
مدیرعامل کارخانه پروفیل آلومینیوم شهرستان ماکو خاطر نشان کرد: ماکو به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی و مرزی در سرمایه‌گذاری مستعد است از این رو مسئولان استان باید از مشارکت سرمایه‌گذاران در این شهرستان استقبال کنند.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول