اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث سه واحد گلخانه صورت می‌گیرد

تولید 300 هزار شاخه گل توسط شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج تبریز از خودکفایی این شهرداری در تولید گل و گیاه مورد نیاز سطح منطقه خبر داد و گفت: شهرداری 300 هزار شاخه گل تولید خواهد کرد.

تولید 300 هزار شاخه گل توسط شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه پنج تبریز، مسعود علیلو اظهار کرد: شهرداری منطقه پنج تبریز با توجه به احداث سه واحد گلخانه که اخیراً به بهره‌برداری رسیده‌اند، از نظر تولید و کاشت گل و گیاه موردنیاز خودکفا خواهد شد و ما حتی قادر خواهیم بود نیاز سایر مناطق شهرداری به گل و گیاه را نیز در صورت لزوم  تامین کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: این سه واحد گلخانه صنعتی جمعاً به مساحت 3 هزار و 200 مترمربع و با 4.5 میلیارد ریال هزینه قادر به تولید 300 هزار شاخه گل است.

شهردار منطقه پنج تبریز در ادامه با بیان اینکه کاشت و تولید گل در این گلخانه‌ها به شیوه مدرن صورت می‌گیرد، توسعه فضای سبز را مطالبه اصلی شهروندان منطقه پنج اعلام کرد.

 وی افزود: در سال‌ جاری چهار بوستان محله‌ای الزهرا ، سبلان ، نگین پارک و الهیه احداث و تقدیم شهروندان شده است. 

علیلو، در ادامه از رفع مشکل کمبود آب خام فضای سبز در این منطقه خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات لازم صورت گرفته و در سال آینده نسبت به توسعه فضای سبز، احداث بوستان و پارک‌های محله‌ای که از تاکیدات شهردار محترم است، اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول