اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

محدوده بافت فرسوده ‌اردبیل به 950 هکتار افزایش یافت

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از افزایش محدوده بافت فرسوده شهری اردبیل تا 950 هکتار خبر داد.

محدوده بافت فرسوده ‌اردبیل به 950 هکتار افزایش یافت
صدیف بدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل‌ بازنگری در محدوده بافت فرسوده شهری را یادآور شد و اظهار داشت: دولت در این زمینه با پرداخت تسهیلات و تخفیف 50 درصدی در صدور پروانه‌ها در صدد ایجاد رغبت و علاقمندی برای امر عمران و آبادانی در این مناطق است.
وی از افزایش محدوده بافت فرسوده شهری اردبیل تا 950 هکتار خبر داد و خاطر نشان کرد: ما با اولویت‌بندی مناطق محروم فعالیت‌ها و خدمات خود را دنبال می‌کنیم و سعی می‌کنیم متناسب با درآمد نگاه واقع‌بینانه‌ای به حل مشکلات داشته باشیم.
بدری یکی از این اولویت‌ها را بحث آسفالت‌ریزی با کیفیت اعلام کرد و ادامه داد: در بحث آسفالت‌ریزی سال آینده فاز مشارکت مردمی را برقرار می‌کنیم تا هر کوچه‌ای که از همیاری ساکنان محله بهره‌مند باشد، خارج از نوبت آسفالت آنها در اولویت قرار گیرد.
این مسئول اضافه کرد: اگر با مشارکت مردم آسفالت‌ریزی انجام شود تعصب خاصی در نگهداری آسفالت ریخته شده را شاهد می‌باشیم و مردم در حفظ و حراست از آن بیشتر احساس مسئولیت می‌کنند.
وی گفت: با گذر از این فعالیت‌های روزمره می‌توانیم مدیریت درآمدی شهرداری را به سوی پروژه‌های زیربنایی ببریم و از طریق این پروژه‌ها درآمد پایداری را تأمین کنیم.
شهردار اردبیل با اعلام این‌که برای سال آینده 100 میلیارد تومان پروژه مشارکتی تعریف می‌کنیم، افزود: ما با همراهی شورا تلاش می‌کنیم تا بستر جذب مشارکت‌های بخش خصوصی را در حوزه سرمایه‌گذاری فراهم کنیم و در این راه انتظار داریم فرهنگ پذیرش سرمایه‌گذار نیز تقویت شود.
بدری تصریح کرد: اگر شهر تبریز در بحث سرمایه‌گذاری رتبه ممتاز کشور را دارد به دلیل همت چهار مسئول عالی رتبه این شهر اعم از امام جمعه، استاندار، رئیس کل دادگستری و مجمع نمایندگان استان است که متعهد شدند با استقبال شایسته از سرمایه‌گذاران موانع پیش رو را برطرف کرده و در 15 روز پاسخی قاطع به سرمایه‌گذار در آغاز پروژه اجرایی بدهند.
وی خاطر نشان کرد: در مدیریت جذب سرمایه‌گذار ریسک وجود دارد و نباید از پاسخگویی به دستگاه‌های قضایی و بازرسی هراسی به دل راه دهیم بلکه باید شفاف و صادقانه در جذب سرمایه‌گذاران کوشش کرد و با دلیل و مدرک به انجام تمام کارها به دستگاه‌های ذیربط پاسخگو بود.
شهردار اردبیل اضافه کرد: شهرداری با چهار میلیارد تومان هزینه جاری در هر ماه در شهر اردبیل پاسخگوی حوزه عمرانی و اجرایی نیست و همین که هر ماه حقوق کارگر و کارمند خود را پرداخت کند، کار بزرگی انجام داده اما باید با اجتناب از این روزمرگی به سمت سرمایه‌گذاری واقعی و درست حرکت کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول