اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرسازی و معماری شهرداری جیرفت خبر داد:

تخفیف 60 درصدی در پروانه ساختمان‌های بافت فرسوده جیرفت

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری شهرداری جیرفت گفت: ارائه تخفیف 50 درصدی صدور پروانه ساختمان‌های مسکونی و 60 درصدی واحد‌های تجاری در بافت فرسوده شهر جیرفت برای ترغیب مالکان انجام می‌شود.

تخفیف 60 درصدی در پروانه ساختمان‌های بافت فرسوده جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسین علی‌یاری عصر امروز در دومین کارگاه تبادل ‌نظر و تدوین برنامه‌های راهبردی بافت فرسوده در شهر جیرفت اظهار داشت: بافت فرسوده هسته اصلی شهر جیرفت و مرکز ارائه خدمات شهری و بیشترین مراجعات مردمی است که باید ساماندهی شود.
وی افزود: این منطقه مشکلات زیادی برای ساکنان آن به وجود آورده است که می‌طلبد برای ساماندهی ترافیک، مطب پزشکان، مراکز خرید و همچنین مرکز شهر برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.
علی‌یاری با اشاره به محول شدن اعطای تسهیلات وام نوسازی و احیای بافت‌های فرسوده به بانک سپه گفت: با توجه به عملکرد بسیار خوب بانک مسکن در اعطای این تسهیلات که رضایتمندی مردم را به دنبال داشت، تقاضا می‌شود این وظیفه مجددا به این بانک محول شود.
وی با اشاره به ارائه تخفیف 50 درصدی صدور پروانه ساختمان‌های مسکونی و 60 درصدی واحد‌های تجاری در بافت فرسوده شهر جیرفت برای ترغیب مالکان اذعان داشت: با اجرای این امر درآمد شهرداری برای راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهر جیرفت با مشکل مواجه شده است که کمک مسئولان ذیربط را می‌طلبد.
رئیس شورای شهر جیرفت نیز در این کارگاه اظهار داشت: با توجه به ترافیک بسیار بالای این شهر باید با برنامه‌ریزی جامع و کامل برای روان‌سازی آن چاره‌اندیشی شود.
تورج کوهستانی همچنین با توجه به مشکلات رودخانه‌های ملنتی و هلیل‌رود تصریح کرد: با ساماندهی حواشی این رودخانه‌ها می‌توان بسیاری از معضلاتی را که برای شهر به وجود آورده است، برطرف کرد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول